Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
harm62 wrote:
Ook hier maar is posten wat een bagger modem/router die Arris is.
Na laatste update naar .....613 is meteen en al ellende.
-Geen DHCP meer kunnen instellen.
-Port Forwarding werkt niet meer.
-Algehele GUI van de box is verschrikkelijk traag.
Inmiddels nieuwe modem (na aandringen) welke het een stuk slechter doet.
Klantenservice is ver beneden de maat.
As we speak, aan de lijn en hoor niks meer. kan modem niet uitlezen als antwoord en daar moet je het maar mee doen. Terwijl ik zit te bellen met datzelfde modem......
triest
harm62 wrote:
Nieuwste update. Ik
zit weer bij UPC ?♂️
Klantenservice hebben het nu opgeschaald en zullen terugbellen.
hanh wrote:
Had 610. Sinds kort automatisch 613. Geen vergelijkbare problemen. Opmerkelijk.
Wel a-typische instellingen.
Wifi en DHCPv4 uit.
Wat Port Forwards
Verder geen van de standaard afwijkende wijziging gemaakt. Daar moet je mi uit voorzichtigheid mee oppassen.
Dat zal wel de oorzaak zijn van mijn geluk met het beestje.
harm62 wrote:
Het is nu geëscaleerd naar de technische dienst.
Bellen terug om een oplossing te vinden.
Grappige is de reactie van de medewerker: Hier kan Ziggo? euh UPC? niet meer omheen, bewijs is er nu..
Ergo, komen mensen dit tegen, voer de druk op op de klantendienst medewerker om te escaleren.
Ze kunnen een SMS naar je sturen zodat een screenshot gemaakt kan worden voor de technische dienst.
Hiermee tonen we aan dat er wel degelijk problemen zijn met de firmware in de CB.
Helaas is deze community niet voldoende om zaken op te lossen. Het bleek namelijk niet bekend te zijn dat er problemen zijn met de software, dus komt het niet door de administratieve brei heen bij Ziggo....
Of was is het toch nog UPC :wink:
I'll keep you posted!
harm62 wrote:
Heb het gelezen.
Maar dat is symptoom bestrijding en geen juiste oplossing.
De firmware van de box is niet in orde.
Port forwarding en adressen reserveren werkt nog steeds niet. Delen in Engels en delen in Nederlands.
Men ja. Moest echt overnieuw beginnen met taal enz enz.
Ik geef ze de kans het op te lossen, bewijs ligt er nu en Ziggo is nu aan zet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.