Hi
Sinds gisteren maak ik gebruik van het Giga internetabonnement, maar ik haal nog niet de te verwachten downloadsnelheid. Recentelijk is wel het AOP vervangen dus dit zou niet het probleem moeten zijn. Bekabeld haal ik nu snelheden in de range van 500 - 750 Mbps down (via diverse speedtests). Ik maak gebruik van een eigen router achter het modem, zou de modem in bridge functionaliteit zetten de snelheid nog kunnen verbeteren?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik weet niet waarom maar de afgelopen week is de speedtest van www.dslreports.com/speedtest niet echt betrouwbaar. Mijn snelheid gaat als een jojo op en neer, terwijl ik op andere sites zoals www.speedtest.nl of www.speedtest.net wel constante DL snelheid heb.
pox-ie wrote:ik weet niet waarom maar de afgelopen week is de speedtest van www.dslreports.com/speedtest niet echt betrouwbaar. Mijn snelheid gaat als een jojo op en neer, terwijl ik op andere sites zoals www.speedtest.nl of www.speedtest.net wel constante DL snelheid heb.
Ik gebruik speedtest.nl nu het meeste die is de betrouwbaarste momenteel.
onderstaande vlak na elkaar gedaan , ontdek de verschillen
DSL werk bij mij op Firefox in https helemaal niet, wel in http. Heeft waarschijnlijk te maken met een no script extensie o.d. Voor zover ik weet heeft DSL dit in onderzoek.
In Chrome echter probleemloos @pox-ie
We moeten uiteraard hoe dan ook minstens 8% overhead in mindering brengen 942Mbps is dan het hoogste theoretisch haalbare. Als we de wifi specificaties nemen mag de Gigabox die naam niet eens hebben.
Maar goed genoeg voor de topic starter om over na te denken.
Ik houd het bij mijn 50/5 lijn dan haal ik tenminste waar ik voor betaal ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.