1
Vraag
2
Reacties
Marjanka

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Outlook werkt alleen off line

Ik gebruik Outlook 365 op pc met win7

mijn mail adressen zijn imap en pop3 

 

ik krijg steeds de melding dat Outlook offline is en er is mij geen mogelijkheid bekend om online te gaan.  

Het vervelende is daarbij dat ik dan ook geen grafische bestandjes zie in mijn mail.
Is dit op te lossen? 
Ik ben wel een beetje digibeet.  

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marjanka
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan met het (opnieuw) downloaden en installeren van outlook.  
Ik heb eigenlijk geen idee wat het was, maar er is iets van een herstelling /reparatie geweest en daarna kon het wel gewoon.    Sorry, ik leg het waarschijnlijk heel verkeerd uit, maar ik ben super blij geweest met alle hulp en het mee denken.  Bedankt allemaal .

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat kan een lastige zijn, want Windows 7 wordt sinds 14 januari  niet meer ondersteunt door Microsft en krijgt sinds die datum ook geen veiligheidsupdates meer.

 

Gebruik je Outlook 365 via een browser of via Outlook die op de computer staat?

S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

Als dit rechtsonder bij outlook staat

S4R_0-1670969718951.png

Dan zou je dat hier weer aan kunnen zetten

 

S4R_1-1670969753949.png

En dan zou dit er weer moeten staan

S4R_2-1670969832399.png

 

 

 

Marjanka
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Outlook (en de rest van de officeprogr.) staat op de pc  

Marjanka
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Helaas blijft het daar op off line staan.  Ook als ik op die knop druk waar dat kruisje op staat .  Ik kan wel steeds handmatig mail op laten halen en verzenden

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Als je op het kruisje klikt, blijft het kruisje staan, maar de tekst Offline werken verdwijnt na een korte periode bij mij.

 

Bert_0-1671055295201.png

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Is het toch nog gelukt @Marjanka met de tips die hier gedeeld zijn?

Marjanka
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het is nog steeds niet gelukt, dus het probleem moet ergens anders liggen.  Bedankt voor alle hulp, ik krijg vanavond iemand die kijkt of ik iets over het hoofd heb gezien. Zeker omdat dit probleem pas ontstond na herinstallatie van Office.  
Maar een betere PC (nieuwer) zal ook kunnen helpen.  

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hi @Marjanka 
We zijn nu wel reuze benieuwd of het alsnog gelukt is met de hulp die je vrijdagavond gekregen hebt. Laat je dit nog even weten? 

Marjanka
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het lijkt er op dat er iets mis is gegaan met het (opnieuw) downloaden en installeren van outlook.  
Ik heb eigenlijk geen idee wat het was, maar er is iets van een herstelling /reparatie geweest en daarna kon het wel gewoon.    Sorry, ik leg het waarschijnlijk heel verkeerd uit, maar ik ben super blij geweest met alle hulp en het mee denken.  Bedankt allemaal .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic