1
Vraag
2
Reacties
zoeendjen

Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Outlook syschroniseren

Ik gebruik outlook op mijn PC en telefoon. Een aantal submappen die op mijn PC gevuld zijn synchroniseren niet met mijn telefoon. Ik heb mijn account op de telefoon al verwijderd en er opnieuw opgezet. Er is wel iets meer gevuld maar een aantal blijven leeg terwijl ze op de PC wel gevuld zijn.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ziggo weet het niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 66859Posts
  • 4695Oplossingen
  • 18515Likes

Als je met IMAP extra mappen wilt gebruiken met de Ziggo mailserver, dat kan, maar op een bepaalde manier.

Maak de mappen niet aan op een PC of telefoon met Outlook, dat pakt de Ziggo mailserver niet over.

Maak die mappen aan in de webmail, dan worden ze overal opgepakt door Outlook en dan kun je in die mappen de mails plaatsen op alle apparaten en dat wordt ook gezien op de andere apparaten.

Voor je begint met deze wijzigingen, maak even een backup van de belangrijkste mails, want je weet nooit precies wat er mis kan gaan met IMAP instellingen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20718Posts
  • 954Oplossingen
  • 6407Likes

Hoe heb je Outlook op je telefoon gezet, want met Pop zal hij niet synchroniseren met alle mappen, met IMAP kan je alle mappen overal op elk device neerzetten. Zie ook deze stappenplan E-mail instellen 

Schermafbeelding 2022-12-28 om 13.59.10.pngSchermafbeelding 2022-12-28 om 13.59.31.png

Bert

Level 21
Super Expert
  • 66859Posts
  • 4695Oplossingen
  • 18515Likes

Als je met IMAP extra mappen wilt gebruiken met de Ziggo mailserver, dat kan, maar op een bepaalde manier.

Maak de mappen niet aan op een PC of telefoon met Outlook, dat pakt de Ziggo mailserver niet over.

Maak die mappen aan in de webmail, dan worden ze overal opgepakt door Outlook en dan kun je in die mappen de mails plaatsen op alle apparaten en dat wordt ook gezien op de andere apparaten.

Voor je begint met deze wijzigingen, maak even een backup van de belangrijkste mails, want je weet nooit precies wat er mis kan gaan met IMAP instellingen.

zoeendjen
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dat heb ik allemaal gecheckt en staat goed. Ik ga de oplossing van Bert eensp roberen. 

zoeendjen
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Klinkt logisch, ik ga proberen of dit werkt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7342Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @zoeendjen
We zijn reuze benieuwd of de oplossing van @Bert in dit geval ook voor jou dé gouden tip was?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic