1
Vraag
2
Reacties
Sim1964

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Outlook: problemen met account toevoegen

Kan geen nieuw ziggo account toevoegen in outlook. Oude accounts doen het prima van ziggo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sim1964
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oplossing? Tegen beter weten in blijven proberen. Na vele malen (20, 30x ?) met iedere keer de identieke email en passwords opeens gewoon een nieuw account in outlook kunnen toevoegen. Heb dit ergens in de community eerder gelezen, kon het niet geloven.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sim1964
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oplossing? Tegen beter weten in blijven proberen. Na vele malen (20, 30x ?) met iedere keer de identieke email en passwords opeens gewoon een nieuw account in outlook kunnen toevoegen. Heb dit ergens in de community eerder gelezen, kon het niet geloven.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2168Likes
Dat is heel erg apart! De aanhouder wint zullen maar zeggen, maar ideaal is het zeer zeker niet. In ieder geval bedankt voor het melden. Wie weet help je hier ook een ander weer mee.
HaroldFrl

Level 11
  • 627Posts
  • 11Oplossingen
  • 74Likes
Ja, omdat mijn werk email via Outlook moet lopen, wilde ik ook een account toevoegen.
En ook dat werkt niet, op een ander apparaat (Android 8 Tablet) wel na 10x proberen, maar op de originele apparaat (Android 9 Smartphone) wilde het maar niet en heb ik het opgegeven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic