1
Vraag
2
Reacties
WSCHAPERKOTTER

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook op nieuwe computer: oude e-mails weer ontvangen

Ik heb onlangs Microsoft outlook van Office 365 2016 + geïnstalleerd. Van mijn oude computer alles gekopiëerd naar de nieuwe. Alles ziet er normaal uit, maar nu begin ik emails te ontvangen van een maand oud en sommige mensen van mijn contactpersonen krijgen oude emails van mij. Ziggo kan mij niet helpen. Is er iemand die dit kan verklaren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat hangt af van de manier waarop je de oude gegevens hebt overgezet naar de nieuwe Outlook 2016.

Als het gekopieerd is, dan weet de nieuwe Outlook nog niet wat er gebeurd is en gaat opnieuw ophalen en verzenden als er nog mails in Postvak uit staan.

Ik neem de .pst altijd mee naar de nieuwe Outlook en dan zie ik deze acties van Outlook niet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat hangt af van de manier waarop je de oude gegevens hebt overgezet naar de nieuwe Outlook 2016.

Als het gekopieerd is, dan weet de nieuwe Outlook nog niet wat er gebeurd is en gaat opnieuw ophalen en verzenden als er nog mails in Postvak uit staan.

Ik neem de .pst altijd mee naar de nieuwe Outlook en dan zie ik deze acties van Outlook niet.
WSCHAPERKOTTER
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Bert,
Ik ben niet zo'n computer expert. Ik heb outlook gekopieerd n.a.v. een filmpje op YouTube.
N.l. eerst exporteren dan op een usb stick en op de nieuwe computer importeren. In het postvak uit stond niets bovendien zaten er ook emails bij van verzonden en ontvangen. Maar als ik het goed begrijp zou het probleem vanzelf moeten verdwijnen.
Groet
Willem
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als Outlook weer alles opgepakt heeft, gaat alles weer zoals vanouds.

Mocht je nog iets tegenkomen, laat het hier weten, er is meer dan expertise genoeg op dit forum om Outlook problemen op te lossen.:relaxed:
WSCHAPERKOTTER
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, ff afwachten dan maar ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic