Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan sinds een tijd geen mail versturen, wel ontvangen in de outlook app op mijn Android telefoon. Als ik mijn ziggo acount opnieuw wil instellen krijg is de boodschap dat de verbinding met mijn mailserver is verlopen. De helpfunctie zegt dat het security certificate vab mijn provider is verlopen. Letterlijk: Notify your your email provider that the server identity and trust chain listed in your provider's SSL certificate does not match the domain you're connecting to. Ziggo mail werkt overigens wel met outlook op mijn PC.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb de oplossing gevonden. Outlook herkende het adres van een vorige installatie en gebruikte de instellingen daarvan blijkbaar. Ik heb nu gezegd dat die account moest worden overgeslagen en heb een hele nieuwe aangemaakt. Dat lijkt te werken. Dank voor het meedenken!
Ik heb zojuist een update gehad van Outlook op Android.
Kun je eens kijken of die bij jou ook klaar staat?
Hoe is Outlook ingesteld?
Met POP of IMAP?
Met IMAP kun je het account verwijderen en opnieuw instellen, vul alleen het mailadres en wachtwoord in, de rest van de instellingen krijgt Outlook van de Ziggo mailserver.
Ik heb versie 4.2204.2. Account verwijderen en opnieuw instellen heb ik tig keer gedaan. Instellingen worden idd opgehaald, maar na het invullen van mijn wachtwoord gaat het mis. De verbinding met de uitgaande mailserver wordt niet tot stand gebracht
In de Play Store staat 4.2204.3 klaar voor je.
Open de Play Store, druk op je avatar rechts bovenin -> Apps en apparaten beheren -> Alle apps -> Checken op updates.
Kun je met dat emailadres en wachtwoord wel inloggen in: Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Dank. Gedaan, maar ook de update geeft dezelfde melding: inlog fout, de verbinding met je mailserver is verlopen. Zou het iets met office 365 te maken hebben? Voordat ik mijn ziggo account kan toevoegen vraagt de app eerst om mijn microsoft inlogcode.
***
Als ik een nieuw account maak met IMAP, dan volg ik deze stappen:
Instellingen + Email account toevoegen -> emailadres invullen -> DOORGAAN -> na een klein moment wachten IMAP kiezen -> Wachtwoord invullen -> Vinkje V aantikken.
Mail verzonden lukt hier nu.
Ik heb de oplossing gevonden. Outlook herkende het adres van een vorige installatie en gebruikte de instellingen daarvan blijkbaar. Ik heb nu gezegd dat die account moest worden overgeslagen en heb een hele nieuwe aangemaakt. Dat lijkt te werken. Dank voor het meedenken!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...