1
Vraag
2
Reacties
Tj. de Jong

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook mail

Een aantal maanden wordt in outlook de mail van Ziggo niet meer verzonden (blijft staan in Postvak uit). Dit in tegenstelling van mijn gmail en hotmail mails welke normaal worden verzonden. Dit overigens alleen op mijn smartphone (android) en chromebook. Op mijn windows laptop heb ik dit probleem niet>

Kan ook een microsoft probleem zijn, maar dit duurt nu al maanden.....erg lastig wie helpt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Android en Outlook en Ziggo mail willen al meer dan een half jaar niet goed samenwerken.

Dit is bekend bij Ziggo en Microsoft en zij zijn bezig met een oplossing, alleen dat duurt wel heel erg lang.

Hier werkt het ook nog steeds niet met Outlook op Android met Ziggo mail.

 

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Mail-blijft-hangen-in-Postvak-uit-Outlook-for-Android/m-p/218... 

 

Spijtig genoeg ligt het probleem bij Microsoft bij gebruik van IMAP authenticatie. Er is een update van de app door Microsoft nodig om dit gedrag te verhelpen. Tot die tijd kan er gebruikt worden gemaakt van de POP3S/eSMTP instellingen, of een andere mailclient gebruikt worden, hoe zuur dat ook is. 

 

Gemaakt op 18 oktober 2020 en nog steeds geen oplossing:

Ik kan geen mail verzenden deze gaat naar map concepten - Microsoft Community

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Omdat het onder windows wel werkt zijn er aan de Ziggo kant geen problemen en zal het ergens mis kunnen gaan in je instellingen op de apparaten waar je problemen mee ervaart.

 

Als je hiermee nog eens je instellingen na loopt zou het mogelijk je problemen kunnen oplossen.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen

 

jaapkatoen

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Zou je misschien eens een (paar) screenshot(s) kunnen sturen van hoe je het account heb toegevoegd aan je android telefoon en chromebook? Misschien staat daar wel iets niet helemaal goed ingesteld. En kan iemand hier direct zien wat er mis gaat.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Android en Outlook en Ziggo mail willen al meer dan een half jaar niet goed samenwerken.

Dit is bekend bij Ziggo en Microsoft en zij zijn bezig met een oplossing, alleen dat duurt wel heel erg lang.

Hier werkt het ook nog steeds niet met Outlook op Android met Ziggo mail.

 

https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Mail-blijft-hangen-in-Postvak-uit-Outlook-for-Android/m-p/218... 

 

Spijtig genoeg ligt het probleem bij Microsoft bij gebruik van IMAP authenticatie. Er is een update van de app door Microsoft nodig om dit gedrag te verhelpen. Tot die tijd kan er gebruikt worden gemaakt van de POP3S/eSMTP instellingen, of een andere mailclient gebruikt worden, hoe zuur dat ook is. 

 

Gemaakt op 18 oktober 2020 en nog steeds geen oplossing:

Ik kan geen mail verzenden deze gaat naar map concepten - Microsoft Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic