Wij kunnen sinds 2 dagen geen email meer versturen via outlook. Er zijn geen instellingen veranderd. Ontvangen can email gaat nog wel. Bericht blijft in verzenden staan en er komt een melding kan geen verbinding met de server gemaakt worden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
@Woutzwiep, hoi! Het is al een tijdje geleden maar ik ben benieuwd of je nog wat hebt gehad aan het advies van @Steefb. Laat me weten of je alweer gebruik kunt maken van je e-mail! 😄
Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.
@Wouterzwiep Fijn dat het uiteindelijk toch is opgelost! Laten we er vanuit gaan dat het vanaf nu goed gaat.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.