Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wij kunnen sinds 2 dagen geen email meer versturen via outlook. Er zijn geen instellingen veranderd. Ontvangen can email gaat nog wel. Bericht blijft in verzenden staan en er komt een melding kan geen verbinding met de server gemaakt worden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.
Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Uitgaande serverinstellingen
server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord
@Woutzwiep, hoi! Het is al een tijdje geleden maar ik ben benieuwd of je nog wat hebt gehad aan het advies van @Steefb. Laat me weten of je alweer gebruik kunt maken van je e-mail! 😄
Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.
@Wouterzwiep Fijn dat het uiteindelijk toch is opgelost! Laten we er vanuit gaan dat het vanaf nu goed gaat.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...