1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Woutzwiep

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Outlook - mail versturen lukt niet meer

Wij kunnen sinds 2 dagen geen email meer versturen via outlook. Er zijn geen instellingen veranderd. Ontvangen can email gaat nog wel. Bericht blijft in verzenden staan en er komt een melding kan geen verbinding met de server gemaakt worden

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 17049Posts
  • 3108Oplossingen
  • 8144Likes

Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

Uitgaande serverinstellingen

 

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 

Bekijk in context

Woutzwiep
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 17049Posts
  • 3108Oplossingen
  • 8144Likes

Gebruik je deze instellingen? Ziggo is strenger geworden met de juiste instellingen.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

Uitgaande serverinstellingen

 

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2923Posts
  • 314Oplossingen
  • 1422Likes

@Woutzwiep, hoi! Het is al een tijdje geleden maar ik ben benieuwd of je nog wat hebt gehad aan het advies van @Steefb. Laat me weten of je alweer gebruik kunt maken van je e-mail! 😄

Woutzwiep
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien, helaas zijn wij er niet zelf uitgekomen. Hebben onze laptops weggebracht naar een IT specialist. Daar Ziggo strenger is geworden met inlog instellingen en wij een oudere versie van Outlook hebben kon ik het niet wijzigen maar zij hebben het opgelost. Helaas waren wij hier niet van op de hoogte. Kost weer geld maar het werkt.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2760Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@Wouterzwiep Fijn dat het uiteindelijk toch is opgelost! Laten we er vanuit gaan dat het vanaf nu goed gaat.