Bert Brounts

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook - gegevensbestand is niet aangemaakt

Telkens als ik een nieuw Ziggo e-mail account wil toevoegen aan Outlook 2019 krijg ik de mededeling: "Het Outlook gegevensbestand is niet aangemaakt. Controleer of de schijf waarop u opslaat niet vol is of beveiligd tegen schrijven en/of het bestand niet in gebruik is." Het vreemde is dat bij elke poging wel degelijk een nieuw gegevensbestand wordt opgeslagen (op een bepaald moment telde ik er 12) maar dat dit blijkbaar niet voldoende is. Ik heb de gegevensbestanden gerepareerd met Scanpst en dan blijkt er inderdaad telkens een fout hersteld te moeten worden. Maar die reparatie helpt ook niet. Ik heb Microsoft Office al helemaal opnieuw geïnstalleerd maar ook dat biedt geen soelaas. Kortom: ten einde raad.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Bert Brounts
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, Ziggo Mail.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @Bert Brounts! Welkom op de Ziggo Community!

Mega balen dat het niet wil lukken met het e-mailadres. Kun je bovenstaande link alsnog eens proberen om te kijken of dit voor jou ook de oplossing is? 
Maak je gebruik van de juiste serverinstellingen? Hier kun je checken welke je precies moet gebruiken. 

Uitgelicht topic