LUTSKE

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Outlook - Inhoud in de gemaakte mappen wordt niet meer weergegeven

Hallo, ben de hele dag al bezig aan het uitzoeken waarom in outlook de gemaakte mappen onder een emailadres de inhoud niet meer laat zien.  Ziggo kan me niet verder helpen omdat zij niks afweten van outlook. Ben ook op outlooksite geweest maar daar staat alles in het engels en kom ik er niet uit. Ik ontvang wel emails en kan deze lezen, zodra ik deze in een speciale map schuif is de inhoud niet meer zichtbaar. Dit geldt overigens niet voor alle mappen. Ik zal een voorbeeld geven. Als ik van marktplaats een email ontvang en deze in een map schuif, is de email daarna niet meer terug te vinden. hij staat wel in de map maar de inhoud is weg.


** Privégegevens zichtbaar in bijlage, bijlage verwijderd door moderator ** 

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Haal even je bijlage weg met je emailadres uit je bericht, dit is een openbaar forum en spammers zijn gek op bestaande email adressen.

 

Klik op het pijltje rechts bovenin het bericht en op Reactie bewerken.

 

Mappen die je in Outlook hebt gemaakt, daar gaat het mis mee als je IMAP gebruikt.

Maak de mappen in je webmail, die komen in je Outlook te zien en dan kun je wel de mails erin doen in Outlook en zou het moeten werken.

LUTSKE
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Sorry, krijg hem er niet meer uit, gr. Luci

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dan zal een Ziggo moderator dit morgen voor je doen.🙂

LUTSKE
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

dank je wel, ik ben nieuw hier en was er al een beetje bang voor.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hoi @LUTSKE, welkom op de Ziggo Community! Ik kan me voorstellen dat het even zoeken is wanneer je nieuw bent. De gegevens waren gelukkig al snel verwijderd. 

 

 

Ik zie dat @Bert, je al goed advies heeft gegeven. Ben je er uitgekomen? 

 

Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes

Beste @LUTSKE,

 

Als het goed is verschijnt er in een moderne "Outlook for Desktop" versie een folder "Sync Issues", de mails en mappen zouden daarin moeten verschijnen als sync'en niet lukt.

 

Zet de mails eerst allemaal terug naar de INBOX en maak vervolgens de gewenste mappen aan via webmail van Ziggo onder de map INBOX, niet op het Niveau van INBOX, SENT, TRASH etc, zoals @Bert aangeeft.

 

Herstart hierna Outlook en controleer of de mappen juist verschijnen, en verplaats pas hierna de mails naar de juiste folders.

 

MVG

LUTSKE
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beste Lotte en Bert,  dank jullie wel voor de reacties en weghalen van de bijlage.  ik moet er nog mee bezig want ik ben de hele dag weg geweest. Volgens een bekende comp. expert die ik ken en gevraagd had heeft het vermoedelijk te maken met IMAP en POP, Ik zag wel dat er bepaalde dingen in mijn outlook anders staan na opnieuw aanmaken van het bestaande emailadres en ga ook daar nog mee bezig. Voor alle zekerheid laat ik alles nog even in de inkomende mail staan tot de comp exper die ik gevraagd had mij komt helpen hierin.

Nogmaals mijn dank mvgr Lutske 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@LUTSKE TOP, als die comp. expert het nu al heeft over POP en IMAP, dan komt het wel goed.🙂

 

Vertel hem wel even: 

Mappen die je in Outlook hebt gemaakt, daar gaat het mis mee als je IMAP gebruikt.

Maak de mappen in je webmail, die komen in je Outlook te zien en dan kun je wel de mails erin doen in Outlook en zou het moeten werken.

 

Mogelijk weet hij dat ook al wel, maar even voor de zekerheid.

LUTSKE
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Bert, dank voor je advies en ga deze sowieso doorgeven. inmiddels het ik het probleem tijdelijk opgelost zoals er gezegd is en kan ik mijn emails in betreffende mappen opslaan zonder dat ze verdwijnen. Daar mijn dank voor. Het is nog geen perfecte oplossing maar kan er mee werken. Fijn weekend gewenst. Gr. Lutske

LUTSKE
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Bert en allen die dit lezen,  de comp, exper heeft vandaag gekeken bij mijn outlook, en wat blijkt. op heel veel mappen waarvan ik de inhoud niet kon zien bleek een filter te zitten, zie bijlage, ik heb de filters verwijderd en alles is weer te zien. Dit wilde ik toch nog even laten weten. Dank jullie voor de inzet. met vriendelijke groet Lutske

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@LUTSKE TOP, dank voor je update, dat kan anderen mogelijk ook weer op weg helpen.

Veel mailsucces gewenst verder.🙂

Uitgelicht topic