1
Vraag
2
Reageer en help mee
lindveld

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Outlook 2016 (365) werkt niet

Outlook 2016 (365) werkt niet sinds Ziggo update donderdag 26 mei. Ik kan geen mails ontvangen of versturen. Verder kan ik ook niet in de Ziggo webmail. Bij het openen van mijn mail mapje krijg ik ook een foutmelding.

Zie bijlagen EDIT MOD: Bijlagen verwijderd

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 12026Posts
  • 2313Oplossingen
  • 4268Likes

@lindveld  Verwijder je bijlagen, deze staan vol met persoonlijke informatie waar spammers en scammers gek op zijn.

 

 

 

Heb je de  instellingen correct? Ziggo heeft de beveiliging aangescherpt. 

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

Uitgaande serverinstellingen

 

server: smtp.ziggo.nl
serverpoort: 587
type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
verificatie vereist: ja
gebruikersnaam: volledig e-mailadres
wachtwoord: je e-mailwachtwoord

 
 
lindveld
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steefb,

Het lukt mij niet de bijlage te verwijderen

Karel.
Expert
Expert
  • 339Posts
  • 33Oplossingen
  • 138Likes

@lindveld 

Als je ook niet in https://www.ziggo.nl/mail kan dan is waarschijnlijk je wachtwoord incorrect.

Je kan in https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#internet wachtwoord(en) van ziggo ondersteunde mail adressen herstellen of opnieuw instellen. Probeer dat te doen en kijk of je kan inloggen op de Ziggo mail web pagina. Als dat lukt pas dan je email gegevens in outlook aan met het juiste of nieuwe wachtwoord volgens https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.