1
Vraag
2
Reacties
Hansj

Level 3
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Outlook 2010

Ik maak gebruik van outlook 2010.

Bij een e mail adres heb ik drie verzendmappen: sent, sent items en sent messages.

In sent items komen de verzonden mails die ik vanaf mijn PC verstuur.

In sent komen de berichten terecht die ik vanaf mijn iphone verstuur.

In sent messages staan berichten van het begin van het jaar tot april 2020.

M.a.w. een zootje.

Bovendien heb ik mappen in het engels deleted messages en nederlands verwijderde berichten.

 

Wie kan mij helpen?

Groet,

Hans

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Dan maak je vast gebruik van meerdere e-mail programma’s en niet alleen van Outlook 2010. Iedere programma hanteert helaas zijn eigen benamingen. Zoek daarom in iedere e-mail programma de postbusinstellingen op of ook wel IMAP-abonnementen genoemd of vaak nog ondereen andere naam en stel ze zo in dat ze corresponderen met de benamingen van de mailserver van Ziggo (ik neem aan dat het gaat om een Ziggo-mailaccount). De juiste naam van deze mappen kun je achterhalen in je Ziggo webmail.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Dan maak je vast gebruik van meerdere e-mail programma’s en niet alleen van Outlook 2010. Iedere programma hanteert helaas zijn eigen benamingen. Zoek daarom in iedere e-mail programma de postbusinstellingen op of ook wel IMAP-abonnementen genoemd of vaak nog ondereen andere naam en stel ze zo in dat ze corresponderen met de benamingen van de mailserver van Ziggo (ik neem aan dat het gaat om een Ziggo-mailaccount). De juiste naam van deze mappen kun je achterhalen in je Ziggo webmail.

Hansj
Topicstarter
Level 3
  • 31Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je informatie. Het klopt, op mijn Iphone gebruik ik een ander e-mail programma.

Ik ga ermee aan de gang.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic