Beste,
Sinds een paar dagen werkt de uitgaande mail niet meer.
Ik blijf constant de pop up krijgen voor mijn wachtwoord voor authenticatie van smtp.ziggo.nl
Wachtwoord is dubbel gechecked.
Gegevens die ik gebruik voor uitgaand:
smtp.ziggo.nl
poort: 587
Beveiliging: automatisch (overigens ook TLS en SSL geprobeerd)
Support was niet super behulpzaam dus ik probeer het via deze manier.
Iemand suggesties?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Indien je Windows 7 gebruikt, dan moet TLS 1.2 worden ingeschakeld via het register, zoals beschreven in dit topic. SSL, TLS 1.0 en TLS 1.1 worden niet meer ondersteund.
Zorg er tevens voor, dat je je volledige e-mailadres als gebruikersnaam gebruikt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Indien je Windows 7 gebruikt, dan moet TLS 1.2 worden ingeschakeld via het register, zoals beschreven in dit topic. SSL, TLS 1.0 en TLS 1.1 worden niet meer ondersteund.
Zorg er tevens voor, dat je je volledige e-mailadres als gebruikersnaam gebruikt.
Bedankt, Register oplossing heb ik nog niet gedaan inderdaad.
Wel staat TLS 1.2 ingeschakeld in de internetopties.
Ik zal dit nog even proberen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.