Fase 1. Uitgaande email werkte niet fout code 0 x 80042109. Contact gezocht met Ziggo. Servernr. Uitgaande mails verandert van 25 naar 587. Melding weg. Dacht er te zijn.
Fase 2 waar ik nu dus in zit. Uitgaande post werkt nog steeds niet. Heb nu echter een nieuwe melding.: De e-mailserver heeft uw inlognaam afgewezen. Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op Email acc. onder Extra.
Er komt om de haverklap een inlogschermpje Netwerkwachtwoord opgeven voor de uitgaande smtp sever.
Waar zit het probleem en het antwoord??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo en welkom,
Je schrijft dat je de poort hebt veranderd van 25 naar 587. Heb je daarbij ook het type versleuteling en andere verificatie-eisen meeveranderd? Zie de mailinstellingen:
Volg via bovenstaande pagina eventueel ook het stappenplan om de instellingen in Outlook 2007 door te lopen. Daarnaast kan je voor de zekerheid controleren of het door jou ingevoerde wachtwoord de juiste is door in te loggen op https://mail.ziggo.nl met je mailadres en wachtwoord 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo en welkom,
Je schrijft dat je de poort hebt veranderd van 25 naar 587. Heb je daarbij ook het type versleuteling en andere verificatie-eisen meeveranderd? Zie de mailinstellingen:
Volg via bovenstaande pagina eventueel ook het stappenplan om de instellingen in Outlook 2007 door te lopen. Daarnaast kan je voor de zekerheid controleren of het door jou ingevoerde wachtwoord de juiste is door in te loggen op https://mail.ziggo.nl met je mailadres en wachtwoord 🙂
@nvandenhout schreef:Controleer de gebruikersnaam en het wachtwoord in de accounteigenschappen. Klik op Email acc. onder Extra.
Controleer inderdaad je gebruikersnaam (e-mail) en wachtwoord goed. Het wachtwoord voor je e-mail is n.l. een andere dan voor je Ziggo account.
Je kunt in Outlook ook aanvinken dat ie de authenticatie gegevens van de binnenkomende mail moet gebruiken. Dan weet je zeker dat het goed is (want inkomende mail werkt neem ik aan nog wel).
@nvandenhout Als het nog niet gelukt is en er gaat nog iets mis met de instellingen die @AlexHelpt in zijn bericht heeft staan dan kan op op tabblad Geavanceerd bij Type versleuteling voor de uitgaande server in outlook ook gekozen worden voor automatisch.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.