Ik heb outlook op mijn bekabelde PC en heb een zonnet email.
Er was oorspronkelijk een probleem bij Tele2 (kreeg een melding iets met IMAP), waardoor ik überhaupt niet kon mailen/ontvangen.
Inmiddels zou dit zijn opgelost. Via webmail gaat alles goed, alleen Outlook ontvangt wel mails maar ik kan ze niet beantwoorden cq versturen. Alles blijft in de Postvak uit staan.
Wanneer ik -Accountinstellingen testen- uitvoer krijg ik dit te zien.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen
mvg
Walter
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @pinkels en welkom terug op de Community!
Enorm zuur dat je geen mails meer kunt versturen met jouw Zonnet e-mailadres. Als ik het goed begrijp, maak je gebruik van een extern e-mailprogramma zoals bijvoorbeeld Outlook. Het heeft er alle schijn van dat je verouderde instellingen gebruikt. Poort 25 is uitgeschakeld en doet het niet meer. Ik raad je dan ook aan om de vernieuwde instellingen te gebruiken. Mogelijk tast ik mis, maar het is in ieder geval goed om de instelligen bij langs te lopen. Laat je ons weten of het heeft gewerkt?
Hallo Pinkels,
Heb jij mijn bericht van april met instellingen gezien?
Ik ben dus ook een zonnet gebruiker en 0.0 problemen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.