Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
stacey98
Level 6

Oude wachtwoord e-mail blijft geldig na aanpassing

Heb outlook op mijn nieuwe laptop geinstalleerd. Nu weet ik mijn email ww niet meer. veranderd in mijn ziggo. Gaat allemaal goed, dan vul ik het nieuwe ww in op ziggo mail om te testen, krijg ik de mededeling verkeerd ww.

Hoe los ik dit op.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is geen chatkanaal waar direct gereageerd wordt door Ziggo.

Er is een storing gaande met nieuwe wachtwoorden die niet opgepakt werden door de systemen.

Ik las zojuist dat het bij anderen weer opgelost was.

Maak het nieuwe wachtwoord nog een keer aan in Mijn Ziggo en voer het in in Outlook en probeer opnieuw.

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
stacey98
Level 6
Topicstarter

Goede morgen, is er dan niemand die dit probleem voor mij kan oplossen?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is geen chatkanaal waar direct gereageerd wordt door Ziggo.

Er is een storing gaande met nieuwe wachtwoorden die niet opgepakt werden door de systemen.

Ik las zojuist dat het bij anderen weer opgelost was.

Maak het nieuwe wachtwoord nog een keer aan in Mijn Ziggo en voer het in in Outlook en probeer opnieuw.

0 Kudos
stacey98
Level 6
Topicstarter

Zal het proberen.

0 Kudos
stacey98
Level 6
Topicstarter

Hoi Bert, heb jouw tip opgevolgd.

Volgengende mededeling:

De 500 Internal Server Error

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat geeft een serverprobleem aan bij Ziggo.

0 Kudos
stacey98
Level 6
Topicstarter

Hallo Bert, heb jij een idee hoe lang dit gaat duren? En hoe weet ik wanneer het  weer werkt?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@stacey98 Geen idee.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @stacey98,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Wel vervelend dat Outlook daarop nog niet werkt.

Zoals Bert al eerder schreef,  blijft bij een deel van onze klanten na het aanpassen van het e-mail wachtwoord het oude wachtwoord toch geldig. Sorry dat je hier last van hebt! 

Deze storing leek verholpen, maar dit voorbeeld koppel ik graag terug aan de afdeling die dit onderzoekt. In de tussentijd kan het geen kwaad om het wachtwoord nogmaals aan te passen.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Bericht van Ziggo uit een ander topic wat de oplossing lijkt te zijn voor dit fenomeen:

"We raden altijd aan om minimaal 1 uur te wachten met inloggen na het aanmaken van het wachtwoord. Als het nu niet werkt wil ik je vragen om (nogmaals) een nieuw wachtwoord aan te maken en dan toch minimaal een uur te wachten met voor het eerst inloggen."

stacey98
Level 6
Topicstarter

Hoi Bert, Erik. P en Lotte.

Het probleem is opgelost. Hartelijk dank.

Gr. Stacey98

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@stacey98 Wat fijn dat het probleem is opgelost! Geniet van je dag. 

0 Kudos