1
Vraag
2
Reacties
stacey98

Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Oude wachtwoord e-mail blijft geldig na aanpassing

Heb outlook op mijn nieuwe laptop geinstalleerd. Nu weet ik mijn email ww niet meer. veranderd in mijn ziggo. Gaat allemaal goed, dan vul ik het nieuwe ww in op ziggo mail om te testen, krijg ik de mededeling verkeerd ww.

Hoe los ik dit op.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Hoi Bert, Erik. P en Lotte.

Het probleem is opgelost. Hartelijk dank.

Gr. Stacey98

Bekijk in context

11 Reacties 11
stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Goede morgen, is er dan niemand die dit probleem voor mij kan oplossen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76387Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22525Likes

Dit is geen chatkanaal waar direct gereageerd wordt door Ziggo.

 

Er is een storing gaande met nieuwe wachtwoorden die niet opgepakt werden door de systemen.

Ik las zojuist dat het bij anderen weer opgelost was.

Maak het nieuwe wachtwoord nog een keer aan in Mijn Ziggo en voer het in in Outlook en probeer opnieuw.

stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Zal het proberen.

 

stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Hoi Bert, heb jouw tip opgevolgd.

Volgengende mededeling:

De 500 Internal Server Error

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76387Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22525Likes

Dat geeft een serverprobleem aan bij Ziggo.

stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Hallo Bert, heb jij een idee hoe lang dit gaat duren? En hoe weet ik wanneer het  weer werkt?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76387Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22525Likes

@stacey98 Geen idee.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @stacey98,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Wel vervelend dat Outlook daarop nog niet werkt.

Zoals Bert al eerder schreef,  blijft bij een deel van onze klanten na het aanpassen van het e-mail wachtwoord het oude wachtwoord toch geldig. Sorry dat je hier last van hebt! 

Deze storing leek verholpen, maar dit voorbeeld koppel ik graag terug aan de afdeling die dit onderzoekt. In de tussentijd kan het geen kwaad om het wachtwoord nogmaals aan te passen.



Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76387Posts
  • 5202Oplossingen
  • 22525Likes

Bericht van Ziggo uit een ander topic wat de oplossing lijkt te zijn voor dit fenomeen:

 

"We raden altijd aan om minimaal 1 uur te wachten met inloggen na het aanmaken van het wachtwoord. Als het nu niet werkt wil ik je vragen om (nogmaals) een nieuw wachtwoord aan te maken en dan toch minimaal een uur te wachten met voor het eerst inloggen."

stacey98
Topicstarter
Level 6
  • 167Posts
  • 3Oplossingen
  • 29Likes

Hoi Bert, Erik. P en Lotte.

Het probleem is opgelost. Hartelijk dank.

Gr. Stacey98

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@stacey98 Wat fijn dat het probleem is opgelost! Geniet van je dag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic