Heb outlook op mijn nieuwe laptop geinstalleerd. Nu weet ik mijn email ww niet meer. veranderd in mijn ziggo. Gaat allemaal goed, dan vul ik het nieuwe ww in op ziggo mail om te testen, krijg ik de mededeling verkeerd ww.
Hoe los ik dit op.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is geen chatkanaal waar direct gereageerd wordt door Ziggo.
Er is een storing gaande met nieuwe wachtwoorden die niet opgepakt werden door de systemen.
Ik las zojuist dat het bij anderen weer opgelost was.
Maak het nieuwe wachtwoord nog een keer aan in Mijn Ziggo en voer het in in Outlook en probeer opnieuw.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goede morgen, is er dan niemand die dit probleem voor mij kan oplossen?
Dit is geen chatkanaal waar direct gereageerd wordt door Ziggo.
Er is een storing gaande met nieuwe wachtwoorden die niet opgepakt werden door de systemen.
Ik las zojuist dat het bij anderen weer opgelost was.
Maak het nieuwe wachtwoord nog een keer aan in Mijn Ziggo en voer het in in Outlook en probeer opnieuw.
Zal het proberen.
Hoi Bert, heb jouw tip opgevolgd.
Volgengende mededeling:
Dat geeft een serverprobleem aan bij Ziggo.
Hallo Bert, heb jij een idee hoe lang dit gaat duren? En hoe weet ik wanneer het weer werkt?
@stacey98 Geen idee.
Goedemorgen @stacey98,
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe laptop! Wel vervelend dat Outlook daarop nog niet werkt.
Zoals Bert al eerder schreef, blijft bij een deel van onze klanten na het aanpassen van het e-mail wachtwoord het oude wachtwoord toch geldig. Sorry dat je hier last van hebt!
Deze storing leek verholpen, maar dit voorbeeld koppel ik graag terug aan de afdeling die dit onderzoekt. In de tussentijd kan het geen kwaad om het wachtwoord nogmaals aan te passen.
Bericht van Ziggo uit een ander topic wat de oplossing lijkt te zijn voor dit fenomeen:
"We raden altijd aan om minimaal 1 uur te wachten met inloggen na het aanmaken van het wachtwoord. Als het nu niet werkt wil ik je vragen om (nogmaals) een nieuw wachtwoord aan te maken en dan toch minimaal een uur te wachten met voor het eerst inloggen."
Hoi Bert, Erik. P en Lotte.
Het probleem is opgelost. Hartelijk dank.
Gr. Stacey98
@stacey98 Wat fijn dat het probleem is opgelost! Geniet van je dag.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.