Ik heb in 2010 mijn Ziggo mail zo ingesteld dat eventuele mail die binnenkomt op mijn Ziggo email adres wordt doorgestuurd naar een ander (niet Ziggo) prive adres.
Als ik nu mail stuur naar mijn Ziggo adres komt dat ook netjes aan op mijn prive adres en ik zie de mail verder ook niet in de Ziggo omgeving.
Prima tot nu toe.
Als ik kijk in mijn Ziggo mail omgeving bij "Instellingen" - "Automatisch doorsturen" dan zijn alle velden leeg.
Dus op één of andere manier is dit toch ergens gezet bij Ziggo maar kan ik het niet zien ??
Vul ik bij "Instellingen" - "Automatisch doorsturen" mijn werk email adres in en vink beide velden aan dan pakt hij dit dus niet. Want een mail die dan naar het Ziggo email adres wordt gestuurd komt gewoon weer op mijn prive email adres aan en niet op mijn werk email adres.
O ja, op mijn prive adres heb ik geen instelling aan staan dat mail van Ziggo wordt opgehaald.
Dus, hebben anderen hier ook last van ?
en @Ziggo: Waar hebben jullie dit ergens verborgen opgeslagen ?