Seedorf10
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude modem

Ik ben verhuisd en nu heb ik problemen met mijn modem 

Kan ik na zoveel jaar een nieuwe modem krijgen zodat alles weer perfect werkt?

De modem die ik nu heb is oud. 

Gr peter.de.groot 

3 Reacties 3
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 42225Reacties
  • 2419Oplossingen
  • 8889Likes

Mogelijk is ook de aansluiting niet geheel meer van deze tijd.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Dan kunnen eventuele nieuwe materialen gelijk gratis meegestuurd worden.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4605Reacties
  • 958Oplossingen
  • 1285Likes

Hi @Seedorf10
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Allereerst nog gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk ga je hier veel woonplezier beleven. 

Wat betreft het internet. Ik zie inderdaad dat je een ouder type modem van ons in gebruik hebt, namelijk de Cisco EPC3925. In geval van problemen ruilen wij dit modem om, aangezien dit geen dualband modem betreft. Bij deze heb ik dan ook een nieuw modem voor je op de post gedaan. Post NL zal binnen enkele werkdagen het nieuwe modem kosteloos bezorgen. 

Aangezien het type modem al wat ouder is en de kans aanwezig is dat je de oude materialen hebt gebruikt bij het aansluiten heb ik ook gelijk nieuwe aansluitmaterialen toegestuurd. Deze ontvang je ook gratis binnen enkele dagen in de bus. 

Houd je ons op de hoogte zodra je alles hebt ontvangen en aangesloten?

anoniemforum
Expert
Expert
  • 4493Reacties
  • 303Oplossingen
  • 669Likes

zoals @Bert!  ook al vroeg zou je een foto kunnen maken van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)

Uitgelicht topic