Beste Ziggo,
Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en zijn daar kosten aan verbonden?
Ik hoor het graag!
Groet,
Harm Plat
Groningen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Vermoedelijk is de installatie ook aan een upgrade toe en/of speelt er mogelijk een signaalprobleem:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Hi @Harm Plat, goed dat je hier om hulp vraagt. Ik begrijp dat jouw modem wel toe is aan pensioen en dat een nieuw model de wifi waarschijnlijk veel goed zal doen. Gezien jouw huidige modem ben ik dat met je eens, ik heb dus een nieuw modem aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3-5 werkdagen, eenmaal onderweg sturen we een mail met Track & Trace code. Voor het oude modem ontvang je nog retourinstructies.
Omdat de kans groot is dat je, naast een ouder modem, ook verouderde aansluitmaterialen in gebruik hebt, lijkt het mij goed om dit ook nog te controleren. Dan weten we zeker dat alles weer up-to-date is! Wil je hiervan nog een foto delen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.