Vraag
Reacties
Aankondigingen
Harm Plat
Level 1

Oude modem UBEE EVW3200

Beste Ziggo,

Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en zijn daar kosten aan verbonden?

Ik hoor het graag!

Groet,

Harm Plat

Groningen

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan kosteloos een nieuwe modemrouter (SmartWifi modem) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Vermoedelijk is de installatie ook aan een upgrade toe en/of speelt er mogelijk een signaalprobleem:

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Harm Plat, goed dat je hier om hulp vraagt. Ik begrijp dat jouw modem wel toe is aan pensioen en dat een nieuw model de wifi waarschijnlijk veel goed zal doen. Gezien jouw huidige modem ben ik dat met je eens, ik heb dus een nieuw modem aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3-5 werkdagen, eenmaal onderweg sturen we een mail met Track & Trace code. Voor het oude modem ontvang je nog retourinstructies. 

Omdat de kans groot is dat je, naast een ouder modem, ook verouderde aansluitmaterialen in gebruik hebt, lijkt het mij goed om dit ook nog te controleren. Dan weten we zeker dat alles weer up-to-date is! Wil je hiervan nog een foto delen? 

0 Kudos