1
Vraag
2
Reacties
ghester

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude modem: Internet valt regelmatig weg

mijn internet val regelmatig weg en is onstabiel ...

 

denk dat hij aan vervanging toe is

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @ghester , allereerst welkom op onze Community! Wat fijn om te zien dat jij je eerste topic hebt aangemaakt en dat wij je hiermee mogen helpen.

Op je verzoek heb ik de afgelopen dagen je modem in de gaten gehouden. Het signaal in je wijk ziet er in orde uit. Dus dat is niet een mogelijke oorzaak. Toch zie ik dat je modem toch wat problemen heeft met het verwerken van ons signaal. Dat kan een reden zijn waarom je deze problemen ervaart.

 

Ik ga een vervangend modem voor je regelen. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Je huidige modem wil ik wel graag terug. Hiervoor ontvang je retour instructies. 

Als je in de toekomst weer de hulp kunt gebruiken van onze Community, laat het ons dan gerust weten 🙂 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15502Likes

De TC7210 is niet meer het nieuwste type modemrouter, maar zou nog goed moeten werken.

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @ghester , allereerst welkom op onze Community! Wat fijn om te zien dat jij je eerste topic hebt aangemaakt en dat wij je hiermee mogen helpen.

Op je verzoek heb ik de afgelopen dagen je modem in de gaten gehouden. Het signaal in je wijk ziet er in orde uit. Dus dat is niet een mogelijke oorzaak. Toch zie ik dat je modem toch wat problemen heeft met het verwerken van ons signaal. Dat kan een reden zijn waarom je deze problemen ervaart.

 

Ik ga een vervangend modem voor je regelen. Binnen een paar dagen ontvang je deze per post. Zodra je deze binnen hebt kun je de modem gelijk aansluiten. Je huidige modem wil ik wel graag terug. Hiervoor ontvang je retour instructies. 

Als je in de toekomst weer de hulp kunt gebruiken van onze Community, laat het ons dan gerust weten 🙂 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic