Beste Ziggo,
Elke dag heb ik problemen met het internet verbinding. Hij vindt verbinding niet, tv kijken gaat prima. Maar zowel interactie televisie als wifi doet het slecht tot niet. Na 8 jaar denk ik dat modem op is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groet Tessa
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @t.racke en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat de internetverbinding op dit moment niet werkt zoals het hoort! Het is dan ook goed dat je d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb even een blik geworpen op het signaal en dat ziet er verder prima uit. Ik verwacht dan ook niet dat hier het probleem zit. Mijn verdenkingen gaan in de eerste plaats uit naar het inmiddels al verouderde type modem (Cisco3925). Ik stuur kosteloos een nieuw SmartWifi modem op ter vervanging van het Cisco modem. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Daarnaast stuur ik met de brievenpost nog een setje met nieuwe aansluitmaterialen op. Het oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat in jouw gemeente.
Mocht je ook na het installeren van het nieuwe modem nog problemen ervaren laat het dan even weten via dit topic, dan helpen wij je direct verder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @t.racke
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Welk modem heb je precies?
Hoi Wim,
Bedankt voor je reactie. Ik heb Samsung SMT-C7140. Het is frustrerend dat hij elke dag slechter doet.
Groet Tessa
Dat is de TV-decoder (ook een vrij oud type overigens), niet het modem.
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Goedemiddag @t.racke en een warm welkom op de Community,
Wat ontzettend vervelend dat de internetverbinding op dit moment niet werkt zoals het hoort! Het is dan ook goed dat je d.m.v. dit topic even aan de bel trekt. Ik heb even een blik geworpen op het signaal en dat ziet er verder prima uit. Ik verwacht dan ook niet dat hier het probleem zit. Mijn verdenkingen gaan in de eerste plaats uit naar het inmiddels al verouderde type modem (Cisco3925). Ik stuur kosteloos een nieuw SmartWifi modem op ter vervanging van het Cisco modem. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je het nieuwe modem met de pakketdienst van Post NL in huis. Daarnaast stuur ik met de brievenpost nog een setje met nieuwe aansluitmaterialen op. Het oude modem hoeft niet retour en mag je inleveren bij de milieustraat in jouw gemeente.
Mocht je ook na het installeren van het nieuwe modem nog problemen ervaren laat het dan even weten via dit topic, dan helpen wij je direct verder.
Goedeavond.
Super bedankt voor de reactie. Ik wacht nieuwe modem af. Super netjes.
Bedankt.
Groet Tesaa
@t.racke Top! We wachten jouw bevindingen dan even af.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.