Hallo
Mijn Modem is nu al heel oud en hij valt dagelijks wel eens uit.
Ik wou graag een nieuwe modem hebben.
J Westra
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @J Westra! Welkom op de Ziggo Community!
Goed dat je hier contact opneemt. Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je signaal er verder prima uitziet. Het modem is wel wat verouderd en heb je daarom een nieuwe toegestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw modem (Connect Box) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Ter controle van installatie en signaalsterkte/-kwaliteit:
Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?
Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.
Bel de helpdesk, dat werkt het snelst. Is uw AOP nog wel up-to-date? Graag een foto van uw aansluiting in de meterkast.
De Cisco EPC 3928 hoort inderdaad in het museum thuis. Zoals @Jan F. al schrijft, kan u via de Helpdesk een nieuwe modem/router vragen of hier wachten totdat een Ziggo mod langs in dit draadje komt.
Maar als uw modem/router zo oud is, wat is dan de staat van uw coax netwerk? Ziggo heeft de afgelopen jaren haar netwerk aangepast en opgewaardeerd. Dat heeft natuurlijk gevolgen voor het coax netwerk bij Ziggo's klanten thuis, want als dat te oud is, dan ontstaan er ( ook ) problemen. Als u hier daarvan wat foto's plaatst, dan kan 'men' controleren of e.e.a. vervangen moet worden. B.v. het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo muurkastje ) kan verouderd zijn en deze wordt gratis door Ziggo vervangen.
Hoi @J Westra! Welkom op de Ziggo Community!
Goed dat je hier contact opneemt. Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je signaal er verder prima uitziet. Het modem is wel wat verouderd en heb je daarom een nieuwe toegestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.