1
Vraag
2
Reacties
J Westra

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude Modem

Hallo 

 

Mijn Modem is nu al heel oud en hij valt dagelijks wel eens uit. 

Ik wou graag een nieuwe modem hebben.

 

J Westra

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @J Westra! Welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat je hier contact opneemt. Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je signaal er verder prima uitziet. Het modem is wel wat verouderd en heb je daarom een nieuwe toegestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen! 
 

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31064Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15501Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een nieuw modem (Connect Box) toesturen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Zou je jouw adresgegevens willen invullen op deze pagina? Deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.

 

Ter controle van installatie en signaalsterkte/-kwaliteit:

 

Zou je een of meerdere foto’s willen plaatsen van AOP (hoofdaansluiting in meterkast of woonkamer) en kabels, plus splitter(s) en signaalversterker, voor zover van toepassing?

Zou je tevens de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen? Instructies zijn hier te vinden.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Bel de helpdesk, dat werkt het snelst. Is uw AOP nog wel up-to-date? Graag een foto van uw aansluiting in de meterkast.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

De Cisco EPC 3928 hoort inderdaad in het museum thuis. Zoals @Jan F. al schrijft, kan u via de Helpdesk een nieuwe modem/router vragen of hier wachten totdat een Ziggo mod langs in dit draadje komt.

Maar als uw modem/router zo oud is, wat is dan de staat van uw coax netwerk? Ziggo heeft de afgelopen jaren haar netwerk aangepast en opgewaardeerd. Dat heeft natuurlijk gevolgen voor het coax netwerk bij Ziggo's klanten thuis, want als dat te oud is, dan ontstaan er ( ook ) problemen. Als u hier daarvan wat foto's plaatst, dan kan 'men' controleren of e.e.a. vervangen moet worden. B.v. het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo muurkastje ) kan verouderd zijn en deze wordt gratis door Ziggo vervangen.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @J Westra! Welkom op de Ziggo Community! 

Goed dat je hier contact opneemt. Ik ben direct het systeem ingedoken en zie dat je signaal er verder prima uitziet. Het modem is wel wat verouderd en heb je daarom een nieuwe toegestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan. PostNL stuurt een Track en Trace code, zodat je het pakketje kunt volgen! 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic