1
Vraag
2
Reageer en help mee
Flink1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oud modem vervangen ivm slecht bereik met internet

Ik woon op Kijkduinpark in Den Haag en op het park is een internet/tv aansluiting via Ziggo.

TV ontvangst is prima, maar internet is een drama. De ontvangst is heel zwak en valt zeer regelmatig uit. Nu heb ik de volgende modem: Ubee EVW3200 en heb ik het idee (ook reeds gelezen op dit forum) dat deze modem verouderd is. Kunt u dit aub bevestigen en hoe kan ik aan een nieuw modem komen?

 

Ik hoor graag van u.

 

met vriendelijke groet,

Ron *****

 

Moderator Steven: achternaam verwijderd ivm privacy

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Flink1
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft jouw internetverbinding. Het is zeer zeker niet de bedoeling dat het internet er met regelmaat uitvalt. Het modem wat je in gebruik hebt betreft een Ubee 320B modem. Dit is inderdaad al een ouder type en in geval van problemen ruilen wij deze ook kosteloos om naar een Connectbox. 

Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat het abonnement op naam staat van Roompot Recreatiebeheer (collectieve aansluiting). Op basis hiervan zijn zij degene die wijzigingen in het abonnement mogen aanbrengen en ook alleen de contractant mag een nieuw modem aanvragen. Ik wil je adviseren om hen te benaderen om contact met ons op te nemen, zodat dit geregeld kan worden.

Flink1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecilia,

Dank je wel voor jouw antwoord. Ik ga er achteraan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic