1
Vraag
2
Reacties
MarijnV

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Oud modem slechte wifi

Hallo,

 

Ik heb een vrij oud modem, een Ubee EVW3200, waarvan de wifi steeds slechter is geworden. Kan het modem misschien vervangen worden door een nieuwere?

 

Met vriendelijke groet,

Marijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @MarijnV 

Goed dat je jouw aansluiting onder de loep laat nemen om te kijken of dit nog wel voldoet aan alle eisen. 

Ik zie dat @Bert hier kort en krachtig over kon zijn en ik heb het modem dan ook voor je vervangen. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. 
Per mail volgt nog even een bevestiging en kun je vervolgens het pakket volgen.

Voor wat betreft het AOP is dit inderdaad niet meer van deze tijd. Naast het nieuwe modem komt er ook nog een monteur ter plaatse om jouw aansluiting onder handen te nemen. Ik heb deze afspraak op 08-05 tussen 8.00 & 13.00 gezet, zodat het modem daar is op het moment dat de monteur komt. Mocht dit niet gelegen komen, dan kun je zelf de afspraak verplaatsen in Mijn Ziggo. Ik raad aan om deze niet te vervroegen omdat het modem daar dan nog niet is 😉
Ook van de afspraak komt nog een bevestiging. Neem deze nog even goed door.

Mocht je naar aanleiding daarvan vragen hebben, hoor ik het graag.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dat zal Ziggo zeker doen met dit niet meer hedendaags modem.

Mogelijk moeten er nog meer aansluitmaterialen hedendaags gemaakt worden.

Die kunnen dan gelijk meegestuurd worden.

 

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

MarijnV
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik hoop dat bijgaande foto genoeg details laat zien:

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Zit hier de binnenkomende groene kabel in?

Of zit die nog in een andere wandcontactdoos?

MarijnV
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De groene kabel zit hier in.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dan wordt het waarschijnlijk ook tijd dat er een echt galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt komt met een nieuwe splitter.

Een Ziggo monteur kan dit gratis installeren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Welkom op de Ziggo Community @MarijnV 

Goed dat je jouw aansluiting onder de loep laat nemen om te kijken of dit nog wel voldoet aan alle eisen. 

Ik zie dat @Bert hier kort en krachtig over kon zijn en ik heb het modem dan ook voor je vervangen. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. 
Per mail volgt nog even een bevestiging en kun je vervolgens het pakket volgen.

Voor wat betreft het AOP is dit inderdaad niet meer van deze tijd. Naast het nieuwe modem komt er ook nog een monteur ter plaatse om jouw aansluiting onder handen te nemen. Ik heb deze afspraak op 08-05 tussen 8.00 & 13.00 gezet, zodat het modem daar is op het moment dat de monteur komt. Mocht dit niet gelegen komen, dan kun je zelf de afspraak verplaatsen in Mijn Ziggo. Ik raad aan om deze niet te vervroegen omdat het modem daar dan nog niet is 😉
Ook van de afspraak komt nog een bevestiging. Neem deze nog even goed door.

Mocht je naar aanleiding daarvan vragen hebben, hoor ik het graag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MarijnV

De monteur is gisteren bij je langs geweest en heeft o.a het AOP vervangen en je nog voorzien van extra advies. Werkt alles inmiddels weer naar tevredenheid :)? 

MarijnV
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi @Cecilia,

Ja, alles werkt naar tevredenheid. 👍

Whatsappie

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Moderator

 

Ik ook een probleem met de wifi en het modem ,de wifi valt regelmatig weg en de internet verbinding laat het dan afweten .Na een reset van het modem is het weer een paar dagen oke.

ik zal een paar foto's toevoegen van de geïnstalleerde apparatuur. 

ik hoor graag wat hier aan te doen is .

met vriendelijke groet ApIMG_20211217_103858.jpgIMG_20211217_103908.jpgIMG_20211217_103954.jpg

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

@Whatsappie Ik heb een reactie geplaatst op het topic dat je na het plaatsen van bovenstaande reactie hebt gemaakt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic