1
Vraag
2
Reacties
Madiba

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Oud modem en mediabox aan vervanging toe

Hoi Ziggo!

 

Mijn modem en mediabox zijn volgens mij aan vervanging toe:

 

We merken dat de wifi niet altijd meer super is bij ons; volgens mij hebben we nog een vrij oud modem (ubee EVW3200). Mijn (nieuwe) telefoon geeft ook aan, dat dit modem niet al te veilig meer is. Nu heb ik er verder niet zoveel verstand van, maar ik zou deze evt. graag willen vervangen. Zijn daar extra kosten aan verbonden?

 

Tevens hebben we nog een Humax mediabox, die wel héél érg traag opstart, ook opnames worden niet altijd goed afgespeeld. Ook hier zou ik graag willen weten wat mijn opties (en evt. kosten zijn), zodat ik voor mij een goede inschatting kan maken, of het zich loont om eventueel verder te kijken. Voor de rest ben ik al die jaren wel tevreden over Ziggo.

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen en hoor graag van jullie!

 

Vriendelijke groet,

Madiba

21 Reacties 21
Madiba
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

De monteur is net de deur uit. Sympathieke gast, wifi loopt als een trein en gelijk de wifi-versterkers laten installeren! Dank voor jullie inzet!! 🙏

 

Fijn weekend!

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Kijk eens aan, dit was natuurlijk ook de insteek van dit alles 🙂 Heel fijn dat de wifi nu ook daadwerkelijk als een trein loopt: houden zo! Thnx voor je terugkoppeling en ook een fijn weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic