Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Aknit
Level 3

Oud emailadres van quicknet al een tijd niet gebruikt

Wij hebben een oud e-mailadres van quicknet. Er is inmiddels 5 jaar geen contact geweest. Nu willen wij de box opschonen en evt. verwijderen, maar wij kregen geen verbinding met de pop-server. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
De gebruikersnaam zou het volledige email adres moeten zijn.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
12 Reacties 12
Meldingen
Aan Uit
hanh
Oud Community-lid
Ben je zeker van het wachtwoord dat je gebruikt?
Anders het wachtwoord van het adres wijzigen in je Mijn Ziggo.
Je kunt de boel ook opruimen mbv Ziggo WebMail.
https://mail.ziggo.nl/appsuite/
Voor de juiste instellingen van een Account voor het Adres, zie:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen
0 Kudos
Aknit
Level 3
Topicstarter
Hallo Hanh, De instellingen hebben wij gewijzigd, maar nu krijgen wij een foutmelding op login en wachtwoord.
Melding: Log onto incoming mailserver (pop3):Your e-mailserver rejected your login. Verify your username and password for this account in account settings. The server responded: -ERR(AUTH) Authentication failed.
Doordat wij helaas het oude wachtwoord niet weten kunnen wij deze ook niet wijzigen.
0 Kudos
hanh
Oud Community-lid
Ben je zeker van het wachtwoord dat je gebruikt?
Anders het wachtwoord van het adres wijzigen in je Mijn Ziggo.

Gedaan?
0 Kudos
Aknit
Level 3
Topicstarter
Ja. Ik heb wel aangegeven om wachtwoord te wijzigen, maar we krijgen dus ook geen mail binnen met de link om te wijzigen
0 Kudos
Verwijderd account
Niet van toepassing
lukt het om er een email naartoe te sturen vanaf een ander adres?
0 Kudos
Aknit
Level 3
Topicstarter
Dat lukt wel. Ik denk dat ik de fout al heb ontdekt. Kan op dit moment alleen niet bij de desbetreffende computer.
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi Aknit, welkom hier!

Ben je er al uit? We zijn benieuwd wat de oplossing was 🙂
0 Kudos
Aknit
Level 3
Topicstarter
Ik vermoed dat het in de gebruikersnaam zit.
Als we de oplossing hebben laat ik het weten.
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.
De gebruikersnaam zou het volledige email adres moeten zijn.
0 Kudos
Ga naar reactie
Aknit
Level 3
Topicstarter
Zondag ga ik het allemaal controleren. Dan laat ik het weten. Alvast bedankt voor de reacties tot zover.
0 Kudos
Aknit
Level 3
Topicstarter
opgelost. gebruikersnaam aangepast.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TOP, veel succes verder.:relaxed:
0 Kudos