Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Frans4403
Level 3

Oud emailadres opnieuw gebruiken

Ik ben al eerder  klant geweest bij Ziggo, ik zou weer hetzelfde emailadres willen gebruiken. Dit emailadres is UITERAARD al in gebruik. Oplossing?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde! 

Ik ben zeer tevreden.

Frans

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
18 Reacties 18
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Wat had je zelf in gedachten?

Jij de even weken en de andere de oneven?

Frans4403
Level 3
Topicstarter

Het is mijn oude emailadres...

0 Kudos
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Door opnieuw bij Ziggo te komen is mijn oude emailadres DUS al in gebruik.

0 Kudos
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Er is geen andere.

0 Kudos
bburgg
Level 14

Het zou best kunnen dat het e-mail adres niet in gebruik is bij een ander (zou ik ook onverstandig vinden, maar dat terzijde), maar dat Ziggo het geblokkeerd heeft voor verder gebruik.

Frans4403
Level 3
Topicstarter

Zou Ziggo dit ook kunnen deblokkeren?

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Frans4403
Welkom op de Community van Ziggo. Dit is een hele duidelijke vraag en ik kan me voorstellen dat je heel graag gebruik wilt maken van je oude adres. Om even een duidelijk beeld voor mij te scheppen: Hoe lang is het geleden dat het abonnement (waaraan dit e-mailadres gekoppeld was) stopgezet? Een e-mailadres blijft sinds 1 juli 2021 6 maanden beschikbaar na het opzeggen van het abonnement. Voor 1 juli 2021 was dit 60 dagen. 

0 Kudos
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor de reactie. Het is ruim 1 jaar geleden. (Was overgestapt naar T-Mobile, maar ben weer snel teruggekomen) Ik werk nog steeds op dezelfde PC, wellicht middels het IP-adres aan te tonen dat ik 'ik' ben?

Het is niet van levensbelang, maar zou wel graag met het oude mailadres verder willen.

 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik heb helaas geen goed nieuws @Frans4403 😞 Het is niet mogelijk om een e-mailadres over te hevelen naar een ander klantnummer omdat een e-mailadres gekoppeld staat aan je abonnement en klantnummer. Het kan soms voorkomen dat een e-mailadres blijft vasthangen aan het oude klantnummer en (nog) niet beschikbaar is. Ook kan het voorkomen dat iemand anders het e-mailadres al in gebruik heeft. Ik kan dan ook niet zeggen wat precies het geval is, maar ik controleer graag of het e-mailadres nog aan het oude klantnummer gekoppeld is. Mocht dat het geval zijn, kan ik het verzoek indienen om het e-mailadres vrij te geven en is het mogelijk om na een bepaalde periode het e-mailadres opnieuw aan te maken. Hier heb ik wel nog wat informatie voor nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Oud klantnummer Ziggo
- E-mailadres waar het over gaat
- Postcode en huisnummer
- Voor- en achternaam

- E-mailadres waarop je nu bereikbaar bent

Ik hoor graag van je! 

0 Kudos
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Steven: als ik hier reageer, is het dan een privé bericht of is het voor iedereen leesbaar? Groet - Frans

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dit is voor iedereen leesbaar @Frans4403. Je mag op mijn profiel klikken en dan op verstuur een bericht. Op die manier zullen de gegevens niet openbaar staan. 

0 Kudos
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Bedankt!

Het is in aantocht.

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten. 

Ga naar reactie
Frans4403
Level 3
Topicstarter

Bedankt, je hebt geweldig geholpen!

Gr. Frans

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Heel graag gedaan @Frans4403

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Frans4403 ik zie dat het onderzoek inmiddels gesloten is. Kun je weer bij het oude e-mailadres of hebben mijn collega's een terugkoppeling hierover gegeven? 

Frans4403
Level 3
Topicstarter

Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde! 

Ik ben zeer tevreden.

Frans

0 Kudos
Ga naar reactie
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Heel graag gedaan @Frans4403. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden :).

0 Kudos