Ik ben al eerder klant geweest bij Ziggo, ik zou weer hetzelfde emailadres willen gebruiken. Dit emailadres is UITERAARD al in gebruik. Oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten.
Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde!
Ik ben zeer tevreden.
Frans
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat had je zelf in gedachten?
Jij de even weken en de andere de oneven?
Het is mijn oude emailadres...
Door opnieuw bij Ziggo te komen is mijn oude emailadres DUS al in gebruik.
Er is geen andere.
Het zou best kunnen dat het e-mail adres niet in gebruik is bij een ander (zou ik ook onverstandig vinden, maar dat terzijde), maar dat Ziggo het geblokkeerd heeft voor verder gebruik.
Zou Ziggo dit ook kunnen deblokkeren?
Hoi @Frans4403,
Welkom op de Community van Ziggo. Dit is een hele duidelijke vraag en ik kan me voorstellen dat je heel graag gebruik wilt maken van je oude adres. Om even een duidelijk beeld voor mij te scheppen: Hoe lang is het geleden dat het abonnement (waaraan dit e-mailadres gekoppeld was) stopgezet? Een e-mailadres blijft sinds 1 juli 2021 6 maanden beschikbaar na het opzeggen van het abonnement. Voor 1 juli 2021 was dit 60 dagen.
Bedankt voor de reactie. Het is ruim 1 jaar geleden. (Was overgestapt naar T-Mobile, maar ben weer snel teruggekomen) Ik werk nog steeds op dezelfde PC, wellicht middels het IP-adres aan te tonen dat ik 'ik' ben?
Het is niet van levensbelang, maar zou wel graag met het oude mailadres verder willen.
Ik heb helaas geen goed nieuws @Frans4403 😞 Het is niet mogelijk om een e-mailadres over te hevelen naar een ander klantnummer omdat een e-mailadres gekoppeld staat aan je abonnement en klantnummer. Het kan soms voorkomen dat een e-mailadres blijft vasthangen aan het oude klantnummer en (nog) niet beschikbaar is. Ook kan het voorkomen dat iemand anders het e-mailadres al in gebruik heeft. Ik kan dan ook niet zeggen wat precies het geval is, maar ik controleer graag of het e-mailadres nog aan het oude klantnummer gekoppeld is. Mocht dat het geval zijn, kan ik het verzoek indienen om het e-mailadres vrij te geven en is het mogelijk om na een bepaalde periode het e-mailadres opnieuw aan te maken. Hier heb ik wel nog wat informatie voor nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Oud klantnummer Ziggo
- E-mailadres waar het over gaat
- Postcode en huisnummer
- Voor- en achternaam
- E-mailadres waarop je nu bereikbaar bent
Ik hoor graag van je!
Steven: als ik hier reageer, is het dan een privé bericht of is het voor iedereen leesbaar? Groet - Frans
Dit is voor iedereen leesbaar @Frans4403. Je mag op mijn profiel klikken en dan op verstuur een bericht. Op die manier zullen de gegevens niet openbaar staan.
Bedankt!
Het is in aantocht.
Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten.
Bedankt, je hebt geweldig geholpen!
Gr. Frans
Heel graag gedaan @Frans4403
@Frans4403 ik zie dat het onderzoek inmiddels gesloten is. Kun je weer bij het oude e-mailadres of hebben mijn collega's een terugkoppeling hierover gegeven?
Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde!
Ik ben zeer tevreden.
Frans
Heel graag gedaan @Frans4403. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden :).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.