1
Vraag
2
Reacties
Frans4403

Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oud emailadres opnieuw gebruiken

Ik ben al eerder  klant geweest bij Ziggo, ik zou weer hetzelfde emailadres willen gebruiken. Dit emailadres is UITERAARD al in gebruik. Oplossing?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten. 

Bekijk in context

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde! 

Ik ben zeer tevreden.

Frans

Bekijk in context

18 Reacties 18
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wat had je zelf in gedachten?

Jij de even weken en de andere de oneven?

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is mijn oude emailadres...

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Door opnieuw bij Ziggo te komen is mijn oude emailadres DUS al in gebruik.

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Er is geen andere.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Het zou best kunnen dat het e-mail adres niet in gebruik is bij een ander (zou ik ook onverstandig vinden, maar dat terzijde), maar dat Ziggo het geblokkeerd heeft voor verder gebruik.

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zou Ziggo dit ook kunnen deblokkeren?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hoi @Frans4403
Welkom op de Community van Ziggo. Dit is een hele duidelijke vraag en ik kan me voorstellen dat je heel graag gebruik wilt maken van je oude adres. Om even een duidelijk beeld voor mij te scheppen: Hoe lang is het geleden dat het abonnement (waaraan dit e-mailadres gekoppeld was) stopgezet? Een e-mailadres blijft sinds 1 juli 2021 6 maanden beschikbaar na het opzeggen van het abonnement. Voor 1 juli 2021 was dit 60 dagen. 

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie. Het is ruim 1 jaar geleden. (Was overgestapt naar T-Mobile, maar ben weer snel teruggekomen) Ik werk nog steeds op dezelfde PC, wellicht middels het IP-adres aan te tonen dat ik 'ik' ben?

Het is niet van levensbelang, maar zou wel graag met het oude mailadres verder willen.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Ik heb helaas geen goed nieuws @Frans4403 😞 Het is niet mogelijk om een e-mailadres over te hevelen naar een ander klantnummer omdat een e-mailadres gekoppeld staat aan je abonnement en klantnummer. Het kan soms voorkomen dat een e-mailadres blijft vasthangen aan het oude klantnummer en (nog) niet beschikbaar is. Ook kan het voorkomen dat iemand anders het e-mailadres al in gebruik heeft. Ik kan dan ook niet zeggen wat precies het geval is, maar ik controleer graag of het e-mailadres nog aan het oude klantnummer gekoppeld is. Mocht dat het geval zijn, kan ik het verzoek indienen om het e-mailadres vrij te geven en is het mogelijk om na een bepaalde periode het e-mailadres opnieuw aan te maken. Hier heb ik wel nog wat informatie voor nodig. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Oud klantnummer Ziggo
- E-mailadres waar het over gaat
- Postcode en huisnummer
- Voor- en achternaam

- E-mailadres waarop je nu bereikbaar bent

Ik hoor graag van je! 

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Steven: als ik hier reageer, is het dan een privé bericht of is het voor iedereen leesbaar? Groet - Frans

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Dit is voor iedereen leesbaar @Frans4403. Je mag op mijn profiel klikken en dan op verstuur een bericht. Op die manier zullen de gegevens niet openbaar staan. 

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt!

Het is in aantocht.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Hi @Frans4403, ik zag dat je een nieuw topic had geopend en daar alle gegevens ingezet had. Hierdoor stonden de gegevens openbaar. Ik heb de gegevens gekopieerd en het topic aangepast en gesloten, zodat er geen gegevens meer in te zien zijn. Ik heb een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's. Het kan zijn dat mijn collega's jou gaan bellen voor de verificatie en om het issue te bespreken. Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten. 

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, je hebt geweldig geholpen!

Gr. Frans

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Heel graag gedaan @Frans4403

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

@Frans4403 ik zie dat het onderzoek inmiddels gesloten is. Kun je weer bij het oude e-mailadres of hebben mijn collega's een terugkoppeling hierover gegeven? 

Frans4403
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb mijn oude emailadres weer in gebruik. uitstekende hulp van Steven en de klantvriendelijke hulp van de dame die me telefonisch informeerde! 

Ik ben zeer tevreden.

Frans

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

Heel graag gedaan @Frans4403. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden :).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic