Vraag
Reacties
Oplossing
senn1
Level 1

Oud email adress terughalen.

Enkele jaar geleden had ik een ziggo account, sindsdien zijn mijn ouders overgeschakeld van provider, hierdoor heb ik geen toegang meer tot mijn oude ziggo mail die ik momenteel nodig heb voor 2fa codes ivm vergeten ww. Is er een manier om deze terug te krijgen? Ik heb geprobeerd om op een kennis hun account een alias/nieuw email adress aan te maken met dezelfde naam maar dat lukt niet.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Emailadressen die verwijderd zijn kunnen alleen bij hetzelfde abonnement weer opnieuw werkzaam gemaakt worden en niet bij een ander abonnement vanwege privacy overwegingen.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Steefb
Level 20

Dat is onmogelijk, bij wisselen van provider vervallen de e-mail adressen.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Emailadressen die verwijderd zijn kunnen alleen bij hetzelfde abonnement weer opnieuw werkzaam gemaakt worden en niet bij een ander abonnement vanwege privacy overwegingen.

0 Kudos
Kameleon1987
Level 11

Helaas niet. 

Als het abonnement echt heel kort geleden gestopt is en apparatuur er nog is kan het opnieuw actief gezet worden door abonnement weer actief te zetten.

Dat lijkt me hier niet van toepassing dus helaas kan je hier niet mee geholpen worden. 

Dit is ook een reden waarom er zo vaak geadviseerd wordt om niet een provider afhankelijk mail adres te gebruiken zoals Outlook of Gmail. Wil je een Europese mail provider dan is hier een lijstje.

https://european-alternatives.eu/alternative-to/gmail

0 Kudos