1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Sjaakzelf

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oud @chello.nl verwijderen

Ik heb nog de beschikking over een oud @chello.nl mailadres. Het password kan ik hiervan niet (meer) wijzigen. In overleg met een behulpzame Ziggo-medewerker besloten het @chello.nl mailadres te verwijderen. Dis is echter nog niet gebeurd. Hoe kan ik een mailadres nu echt laten verwijderen? Ik kan het niet zelf doen omdat het @chello mailadres niet in de 'Mijn Ziggo' gegevens voorkomt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey Sjaakzelf . Welkom hier! Ik kijk graag even samen met je hoe de vork in de steel zit. Helaas kan ik geen abonnement vinden op de gegevens in je profiel. Kan je me een postcode en huisnummer in een privebericht sturen? En stuur je ook meteen het e-mailadres waarover het gaat mee? 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24590Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7986Likes
Chello adres is zoals u al aangaf niet zelf te verwijderen, ik kan dit voorleggen aan een moderator zodat deze het adres verwijderd en wel even contact met u opneemt.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Je kan je mailaccount weer laten koppelen zodat je de mail gewoon kan gebruiken en je wachtwoord kan aanpassen.
Sjaakzelf
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En hoe doe ik dat, dat laten koppelen? De telefonische Helpdesk van Ziggo gaat me niet helpen, vrees ik.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes
Hey Sjaakzelf . Welkom hier! Ik kijk graag even samen met je hoe de vork in de steel zit. Helaas kan ik geen abonnement vinden op de gegevens in je profiel. Kan je me een postcode en huisnummer in een privebericht sturen? En stuur je ook meteen het e-mailadres waarover het gaat mee? 🙂