Nelly Vergeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oud casema mailadres verwijderen lukt niet

Onder mijn ziggo account hangen twee mailadressen, één van de twee is nog een oud casema mailadres dat ik niet gebruik en ik wil het graag verwijderen, maar bij dat mailadres is die optie er niet, ik heb de indruk dat dat komt omdat het waarscchijnlijk het hoofdmailadres is van het account. kan ik dat zelf ergens aanpassen zodat ik het adres alsnog kan verwijderen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @Nelly Vergeer
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Een terechte vraag! Ik ben direct even met je mee gaan kijken achter de schermen. Onder jouw klantnummer hangen inderdaad 2 e-mailadressen, waarvan één casema e-mailadres. Jouw vermoeden klopt, dit betreft inderdaad het hoofd e-mailadres. Deze kan helaas niet verwijderd worden. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56456Posts
  • 3716Oplossingen
  • 13527Likes

Nee, dat kan niet, omdat aan dit adres het hele account hangt en als er belangrijke zaken zijn, via dat adres mails gestuurd kunnen naar de eigenaar.

Als dat gewijzigd zou kunnen worden, dan kan een hacker dit ook wijzigen en je abonnement overnemen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5740Posts
  • 1406Oplossingen
  • 1885Likes

Hi @Nelly Vergeer
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Een terechte vraag! Ik ben direct even met je mee gaan kijken achter de schermen. Onder jouw klantnummer hangen inderdaad 2 e-mailadressen, waarvan één casema e-mailadres. Jouw vermoeden klopt, dit betreft inderdaad het hoofd e-mailadres. Deze kan helaas niet verwijderd worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic