Ik had al eerder vraag gesteld over snelheid van wifi toen ik net een nieuwe connectbox kreeg incl nieuwe aop en poa en zelfs bekabeling had verandert. Allemaal top adviezen die leiden tot mooie snelheden zowel met UTP direct op de connectbox als op de Orbi en zelfs op wifi. Ik was zondag avond dus helemaal happy.
Echter vandaag viel het hele fijne gevoel alweer helemaal weg toen bleek dat zowel via UTP kabel direct op Orbi als via wifi mijn snelheden dramatisch slecht zijn (abo = 250 en speedtest geeft gem onder de 40 aan). Er is sinds zondag niks verandert (toen was alles rond de 240 mbs) maar nu dus weer dramatisch.
Wat is er aan de hand??
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/instabiel-internet-71657
In principe is dit een overkoepelend geval met de vraag in dat topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/instabiel-internet-71657
In principe is dit een overkoepelend geval met de vraag in dat topic.
RoWi. wrote:https://community.ziggo.nl/stel-je-vraag-211/instabiel-internet-71657
In principe is dit een overkoepelend geval met de vraag in dat topic.
Klopt, vanwege het overzicht sluiten we deze 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.