Kunt u mijn abo op de wifipods stopzetten? En mij dit per email bevestigen?
En graag een verzenddoos
Groet
Erna
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ernaballast, welkom hier!
Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd. In de tussentijd heb je al contact gehad met één van mijn collega's en is de opzegging van de SmartWifi Pods in orde gemaakt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier na het weekend langs om naar je vraag te kijken.
Hi @Ernaballast, welkom hier!
Mijn bericht komt helaas als mosterd na de maaltijd. In de tussentijd heb je al contact gehad met één van mijn collega's en is de opzegging van de SmartWifi Pods in orde gemaakt 🙂
Ook ik zou graag mijn abb. Van de wifipods willen opzeggen.
Welkom hier op de Ziggo Community @Hvrtechniek
Bij deze heb ik het abonnement op de SmartWifi Pods voor je opgezegd. Een bevestiging volgt nog per e-mail. Je krijgt automatisch een retourdoos thuis waarin je de SmartWifi Pods kosteloos kunt retourneren via een Post NL punt. Bewaar je het verzendbewijsje goed? 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.