1
Vraag
2
Reacties
Herma1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen wifipods

Hallo, 

 

ik wil mijn wifipods graag terugsturen. Ik maak er namelijk geen gebruik van en de vrije periode loopt volgende maand af.

Opzeggen moet via de klantenservice.

Kan ik een retourdoos krijgen?

 

Herma

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Herma1 

 

Je kan de Wifi Pods zelf terug sturen naar volgende adres wat vermeld wordt bij terugstuur adres en download formulier.

 

Het Formulier kan je uitprinten en daar staan ook de Breekbaar Stickers en de etiket label, op de lijnen kan je de Naam, Postcode en huisnummer als afzender neerzetten. Dan stopt het automatisch bij ontvangst.

 

Belangrijk wel om bewijs van PostNL even goed te bewaren paar Maanden want kan even duren voor je bericht krijgt.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

 

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

 

Wanneer terugsturen?

We ontvangen de apparatuur graag terug binnen 14 dagen na het ingaan van de wijziging, verhuizing of opzegging. Heb je opgezegd via de overstapservice? Dan start de 14 dagen retourtermijn zodra de overstap en/of nummerovername volledig is afgerond.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

@Herma1 

 

Je kan de Wifi Pods zelf terug sturen naar volgende adres wat vermeld wordt bij terugstuur adres en download formulier.

 

Het Formulier kan je uitprinten en daar staan ook de Breekbaar Stickers en de etiket label, op de lijnen kan je de Naam, Postcode en huisnummer als afzender neerzetten. Dan stopt het automatisch bij ontvangst.

 

Belangrijk wel om bewijs van PostNL even goed te bewaren paar Maanden want kan even duren voor je bericht krijgt.

 

Waar stuur je de apparatuur naartoe?

 

Stuur de apparatuur in een stevige doos naar ons terug. Gebruik de doos die je van ons ontvangt of de originele doos. Als je die niet (meer) hebt, kun je ook een andere passende doos gebruiken. 

Stuur de apparatuur naar dit adres:

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Of download het retourformulier:

 

Tips voor het terugsturen:

  • Plaats het apparaat inclusief de voeding (ook de smartcard en afstandsbediening in het geval van een mediabox) in de doos.
  • Op postnl.nl kun je de adressen en openingstijden van alle servicepunten in de buurt vinden.
  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed.

 

Wanneer terugsturen?

We ontvangen de apparatuur graag terug binnen 14 dagen na het ingaan van de wijziging, verhuizing of opzegging. Heb je opgezegd via de overstapservice? Dan start de 14 dagen retourtermijn zodra de overstap en/of nummerovername volledig is afgerond.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic