1
Vraag
2
Reageer en help mee
ChrisW1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen wifipods

Hi. Ik wil graag de wifipods terugsturen. Ik maak hier geen gebruik van eigenlijk.

 

kunnen jullie deze opzeggen en mij een retourdoos  sturen?

 

Grt Chris

 

9 Reacties 9
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @ChrisW1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde. 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan weet een Ziggo-moderator wie je bent en waar ze de retourdoos naar toe kunnen sturen.

Klantgegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

GottfriedJulius

Level 6
  • 124Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Je kunt toch ook gewoon even bellen?  Krijg je tenminste een mens a/d telefoon.

Heb ik ook gedaan. Werkt goed.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @ChrisW1 en een warm welkom op de Community,
 

Super dat je dit forum ontdekt hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je de SmartWifiPods op wilt zeggen.Hiervoor heb ik direct jouw gegevens erbij gepakt en een opzegggin voor de WifiPods ingediend. Binnen 2 a 4 werkdagen ontvang je een retourdoos waarin je de SmartWifiPods kunt retourneren naar onderstaande retouradres. 

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800 VB Venray

 

Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je van ons bericht ontvangen hebt dat de Wifipods retourgekomen zijn. Tip: maak een foto van het verzendbewijs met je smartphone of camera. Het afgiftebwijs raak je makkelijk kwijt in een jaszak of broekzak en wil ook nog wel eens vervangen door het zonlicht. 

Jan B.

Level 5
  • 42Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Ik heb deze vraag ook. In mijn kleine woning voegt dit weinig toe. Gratis is leuk,  maar geen € 2,50 waard. Dus graag beëindigen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jan B. Goed dat jij via dit topic ook aan de bel trekt. Ik heb voor jou de SmartWifiPods ook opgezegd. Je ontvangt een retourdoos waarin je de Pods kunt retourneren naar onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

Laat het maar weten als wij verder ergens mee kunnen helpen. 

Jan B.

Level 5
  • 42Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

@Paul, heel erg bedankt voor de service, super.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jan B. Heel graag gedaan!;) Alvast een mooi weekend gewenst.

ReAlKing

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb deze pods nog dicht in de doos liggen. Graag opzeggen en retourdoos toesturen. Bij voorbaat dank.

Alwin

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@ReAlKing Ik heb de SmartWifi pods voor je opgezegd hoor. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en de retourdoos zal spoedig in de bus zitten 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic