Graag wil ik per direct het abonnement van de wifi pods opzeggen.
We hebben ze niet meer nodig.
Uit de vragen/antwoorden lees ik dat dit alleen kan op deze manier (?).
De wifipods zal ik gaan inleveren.
Kan ik de pods inleveren in een Vodafone/Ziggo-winkel?
Alvast hartelijke dank,
Jacinta Jeuken
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JacintaJeuken welkom hier, goed dat je het aangeeft. We regelen het voor je, zeker.
Per ommegaande is dit in orde gemaakt. Je krijgt keurig een bevestiging per e-mail en een retourdoos voor de spullen. Dan is alles weer rond!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan de opzegging voor je verwerken.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Alles van Ziggo moet altijd retour naar: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Daar worden de serienummers ingescand en uit je abonnement gehaald op dat moment.
Beste Bert,
De wifipods zijn inmiddels ingeleverd bij een PostNL punt.
Ik hoop dat opzegging via deze community gerealiseerd is en ik geen verdere handelingen meer hoeft te verrichten.
Met vriendelijke groet,
Jacinta Jeuken
@JacintaJeuken "Ik hoop dat opzegging via deze community gerealiseerd is en ik geen verdere handelingen meer hoeft te verrichten."
Ik heb nog geen reactie gezien van een Ziggo moderator hier, dus dat is nog niet gerealiseerd, zij komen mogelijk pas na het weekend in dit topic langs, in het weekend is er alleen een moderator actief voor zeer urgente zaken.
@JacintaJeuken welkom hier, goed dat je het aangeeft. We regelen het voor je, zeker.
Per ommegaande is dit in orde gemaakt. Je krijgt keurig een bevestiging per e-mail en een retourdoos voor de spullen. Dan is alles weer rond!
Dank voor de snelle reactie.
Retourdoos is niet nodig, zie mijn eerdere reactie dat pods reeds zijn verzonden in de retourdoos (had ik nog in bezit).
Ik wacht bevestiging opzegging pods per e-mail af.
Hartelijke groet,
Jacinta Jeuken
Opzeggen wifipods.
op 21 januari j.l. wifipods in juiste doos ingeleverd bij Pist Nl.
Op de factuur van februari staat nog steeds de inhouding van €2,50
Wanneer stopt deze inhouding?
vriendelijke groet,
Jacinta Jeuken
Hey @JacintaJeuken .
Mijn collega Jacob heeft de opzegging voor je geregeld. Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen waarin staat dat de pods opgezegd zijn per 23 februari.
Als de pods nu nog voor de volledige maand berekend zijn, zal de verrekening voor de periode vna 23 tot 28 februari plaatsvinden op je komende factuur.
Oké, bedankt
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.