1
Vraag
2
Reacties
JacintaJeuken

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen wifi pods

Graag wil ik per direct het abonnement van de wifi pods opzeggen.

We hebben ze niet meer nodig.

Uit de vragen/antwoorden lees ik dat dit alleen kan op deze manier (?).

De wifipods zal ik gaan inleveren.

Kan ik de pods inleveren in een Vodafone/Ziggo-winkel?

 

Alvast hartelijke dank,

Jacinta Jeuken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JacintaJeuken welkom hier, goed dat je het aangeeft. We regelen het voor je, zeker.

Per ommegaande is dit in orde gemaakt. Je krijgt keurig een bevestiging per e-mail en een retourdoos voor de spullen. Dan is alles weer rond!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator kan de opzegging voor je verwerken.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

 

Alles van Ziggo moet altijd retour naar: Apparaat terugsturen | Klantenservice | Ziggo

 

Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

 

Daar worden de serienummers ingescand en uit je abonnement gehaald op dat moment.

 

  • Lever de doos in bij een PostNL Servicepunt naar keuze of aan de PostNL pakketbezorger bij je in de wijk en stuur de apparatuur gratis retour.
  • Vraag bij het PostNL Servicepunt of aan de PostNL Pakketbezorger altijd om een afleverbewijs als bevestiging en bewaar dit goed voor minstens 4 maanden.
JacintaJeuken
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Bert,

 

De wifipods zijn inmiddels ingeleverd bij een PostNL punt.

Ik hoop dat opzegging via deze community gerealiseerd is en ik geen verdere handelingen meer hoeft te verrichten.

 

Met vriendelijke groet,

Jacinta Jeuken

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@JacintaJeuken "Ik hoop dat opzegging via deze community gerealiseerd is en ik geen verdere handelingen meer hoeft te verrichten."

 

Ik heb nog geen reactie gezien van een Ziggo moderator hier, dus dat is nog niet gerealiseerd, zij komen mogelijk pas na het weekend in dit topic langs, in het weekend is er alleen een moderator actief voor zeer urgente zaken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@JacintaJeuken welkom hier, goed dat je het aangeeft. We regelen het voor je, zeker.

Per ommegaande is dit in orde gemaakt. Je krijgt keurig een bevestiging per e-mail en een retourdoos voor de spullen. Dan is alles weer rond!

JacintaJeuken
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor de snelle reactie.

Retourdoos is niet nodig, zie mijn eerdere reactie dat pods reeds zijn verzonden in de retourdoos (had ik nog in bezit).

Ik wacht bevestiging opzegging pods per e-mail af.

 

Hartelijke groet,

Jacinta Jeuken

JacintaJeuken
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Opzeggen wifipods.

op 21 januari j.l. wifipods in juiste doos ingeleverd bij Pist Nl.

Op de factuur van februari staat nog steeds de inhouding van €2,50

Wanneer stopt deze inhouding?

vriendelijke groet,

Jacinta Jeuken

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @JacintaJeuken

Mijn collega Jacob heeft de opzegging voor je geregeld. Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen waarin staat dat de pods opgezegd zijn per 23 februari. 
Als de pods nu nog voor de volledige maand berekend zijn, zal de verrekening voor de periode vna 23 tot 28 februari plaatsvinden op je komende factuur. 

JacintaJeuken
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oké, bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic