1
Vraag
2
Reacties
MGHV1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen wifi pods

Goedemiddag,

 

Ik wil graag per direct mijn WiFi pods opzeggen en deze zsm naar ziggo retour sturen.

 

Hoe doe ik dit?

Hoop zsm antwoord te krijgen.

 

Mvg. Martijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MGHV1, welkom hier op de Ziggo Community!

Ik help je met alle liefde om het abonnement op de SmartWifi Pods stop te zetten. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in de bus. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons terugsturen via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier na het weekend langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Na een bericht van een moderator kun je de pods retour sturen.

Heb je originele verpakking nog?

Zo nee, dan kan een retourdoos gestuurd worden.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @MGHV1, welkom hier op de Ziggo Community!

Ik help je met alle liefde om het abonnement op de SmartWifi Pods stop te zetten. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos in de bus. Hierin kan je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons terugsturen via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic