Beste ziggo,
Hiermee vraag ik jullie om per direct de huur voor de twee smart wifipods te beëindigen.
Wij hebben deze niet meer nodig nu wij naar eennieuwe modem zijn overgegaan en van bedraad internet gebruik maken.
Nu sta ik op het punt onze oude modem retour te zenden, kan ik daar de twee wifipods aan toevoegen of dienen die separaat retour gezonden te worden?
Hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
Roland
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey goedemorgen @R Bakker
Bij deze is het gelukt om je wifipods op te zeggen, deze worden opgezegd met een maand opzegtermijn 🙂 Je ontvangt een email met alle informatie. Geniet van je zondag!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan ze opzeggen, het kan weken duren voordat de retour apparaten gescand zijn.
Hierna kun je alles in 1 pakket retour sturen.
Hey goedemorgen @R Bakker
Bij deze is het gelukt om je wifipods op te zeggen, deze worden opgezegd met een maand opzegtermijn 🙂 Je ontvangt een email met alle informatie. Geniet van je zondag!
Super Mariska!
bedankt voor de snelle service!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.