Vraag
Reacties
Oplossing
R Bakker
Level 1

Opzeggen huur wifipods

Beste ziggo,


Hiermee vraag ik jullie om per direct de huur voor de twee smart wifipods te beëindigen. 
Wij hebben deze niet meer nodig nu wij naar eennieuwe modem zijn overgegaan en van bedraad internet gebruik maken. 

Nu sta ik op het punt onze oude modem retour te zenden, kan ik daar de twee wifipods aan toevoegen of dienen die separaat retour gezonden te worden?

 

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Roland

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey goedemorgen @R Bakker 

Bij deze is het gelukt om je wifipods op te zeggen, deze worden opgezegd met een maand opzegtermijn 🙂 Je ontvangt een email met alle informatie. Geniet van je zondag!

Bekijk in context

R Bakker
Level 1
Topicstarter

Super Mariska!

bedankt voor de snelle service!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan ze opzeggen, het kan weken duren voordat de retour apparaten gescand zijn.

Hierna kun je alles in 1 pakket retour sturen.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey goedemorgen @R Bakker 

Bij deze is het gelukt om je wifipods op te zeggen, deze worden opgezegd met een maand opzegtermijn 🙂 Je ontvangt een email met alle informatie. Geniet van je zondag!

R Bakker
Level 1
Topicstarter

Super Mariska!

bedankt voor de snelle service!