Ryborob

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen huur wifibooster pods

Beste Ziggo, ik wil graag de huur van de wifibooster pods opzeggen, en retourneren.

 

Bij voorbaat dank,

 

Rob

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Ryborob en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat je graag de SmartWifiPods wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en gecontroleerd. Op jouw verzoek heb ik de SmartWifiPods opgezegd. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de WifiPods kunt retourneren. 

Het retouradres is: 

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren. Dit is het bewijs dat je de bruikleen apparatuur hebt ingeleverd. Je ontvangt bericht zodra de appratuur retour ontvangen is. Tip:maak een foto van het verzendbewijs met je camera of smartphone. Het afgiftebewijs kan je makkelijk kwijtraken en kan vervagen door het zonlicht. 


Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ryborob 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Maar dit terzijde.

Dit lijkt me niet een al te moeilijke handeling. Heb je al telefonisch of via chat contact gehad met de helpdesk?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Ryborob en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt! Ik begrijp dat je graag de SmartWifiPods wilt opzeggen. Ik heb direct jouw gegevens er bijgepakt en gecontroleerd. Op jouw verzoek heb ik de SmartWifiPods opgezegd. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de WifiPods kunt retourneren. 

Het retouradres is: 

 

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren. Dit is het bewijs dat je de bruikleen apparatuur hebt ingeleverd. Je ontvangt bericht zodra de appratuur retour ontvangen is. Tip:maak een foto van het verzendbewijs met je camera of smartphone. Het afgiftebewijs kan je makkelijk kwijtraken en kan vervagen door het zonlicht. 


Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen? 

PieterCor

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods, per vandaag opzeggen.

Met vriendelijke groet,

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hé hoi @PieterCor, welkom hier op de Community!

Om onduidelijkheid te voorkomen is het vaak handiger om even je eigen topic te starten. Om je verder te kunnen helpen heb ik ook iets meer informatie van je nodig.
Kan je in je profiel van de Community je postcode en huisnummer vermelden?
Dan kunnen wij je dossier erbij pakken.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1502Posts
  • 157Oplossingen
  • 1018Likes

Hi @PieterCor, helaas hebben we nog niets van je gehoord en ik wil je uiteraard graag helpen bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Gaat het lukken om je Community profiel aan te vullen met je postcode en huisnummer?

Uitgelicht topic