Hoi Ziggo medewerk(st)er,
ik wil graag mijn wifipods abonnement opzeggen en de wifipod retour sturen. Ik zie in eerdere Community berichten dat dit via deze weg te regelen is.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Ron
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als medeklant heb ik je verzoek onder de aandacht gebracht van het moderatie-team om je hiermee verder te helpen.
Door grote drukte duurt het langer voor je een reactie krijgt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als medeklant heb ik je verzoek onder de aandacht gebracht van het moderatie-team om je hiermee verder te helpen.
Door grote drukte duurt het langer voor je een reactie krijgt.
Hallo @RonvanBun,
Dank voor jouw verzoek! Werken de pods niet naar wens of is er een andere reden tot opzegging? 🙂
Per wanneer mag ik de opzegging verwerken in het systeem?
Hoi Madelon,
de wifipod werkt prima. Ik heb echter andere wifi boosters gekocht en deze nu niet meer nodig.
De opzegging kan per vandaag verwerkt worden in jullie systeem, want de wifipod ligt hier nu op de kast in de woonkamer en doe ik momenteel niets meer mee.
Bedankt alvast en groetjes,
Ron
Top, ik heb dit voor je in orde gemaakt 🙂
Kopen is natuurlijk altijd beter dan huren! Je ontvangt een doos om de pod in retour te sturen. Als je direct aan de slag wilt met het terugsturen vind je hier de informatie voor retour van apparatuur; https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen
Ook komt er een bevestiging per e-mail jouw kant op!
Trek je aan de bel bij vragen?
Hoi Madelon,
geen vragen verder, alleen een bedankje voor de snelle hulp en afhandeling 🙂
Groetjes,
Ron
Hoi Madelon,
toch nog even een vraag.
Krijg ik nu een doos opgestuurd om de pod terug te sturen of moet ik zelf een of ander doosje vinden?
Ik heb er namelijk nog geen mogen ontvangen en het is toch al een paar dagen geleden.
Bedankt alvast voor je reactie.
Groetjes,
Ron
De snelste manier om een retourdoos te krijgen is bellen met de klantenservice. Een eigen doos kan en mag uiteraard ook.
Tip: bewaar te allen tijde het bewijs van ter post bezorging. Beter, maak er een foto van.
@RonvanBun Het kan soms een paar dagen duren voordat de retourdoos in de bus zit. In het systeem zie ik een melding op 29 september dat er een retourdoos wordt verzonden. Na deze datum volgde natuurlijk vrijwel direct een weekend. Op basis hiervan zou je de retourdoos ergens in de komende dagen moeten ontvangen. Laten we dan ook nog eventjes afwachten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.