1
Vraag
2
Reacties
RonvanBun

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Opzeggen huur smartwifi pod

Hoi Ziggo medewerk(st)er,

 

ik wil graag mijn wifipods abonnement opzeggen en de wifipod retour sturen. Ik zie in eerdere Community berichten dat dit via deze weg te regelen is.

 

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Ron

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als medeklant heb ik je verzoek onder de aandacht gebracht van het moderatie-team om je hiermee verder te helpen.

Door grote drukte duurt het langer voor je een reactie krijgt.

Bekijk in context

8 Reacties 8
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als medeklant heb ik je verzoek onder de aandacht gebracht van het moderatie-team om je hiermee verder te helpen.

Door grote drukte duurt het langer voor je een reactie krijgt.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hallo @RonvanBun

Dank voor jouw verzoek! Werken de pods niet naar wens of is er een andere reden tot opzegging? 🙂 

Per wanneer mag ik de opzegging verwerken in het systeem?

RonvanBun
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Madelon,

 

de wifipod werkt prima. Ik heb echter andere wifi boosters gekocht en deze nu niet meer nodig.

De opzegging kan per vandaag verwerkt worden in jullie systeem, want de wifipod ligt hier nu op de kast in de woonkamer en doe ik momenteel niets meer mee.

 

Bedankt alvast en groetjes,

Ron

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Top, ik heb dit voor je in orde gemaakt 🙂 

Kopen is natuurlijk altijd beter dan huren! Je ontvangt een doos om de pod in retour te sturen. Als je direct aan de slag wilt met het terugsturen vind je hier de informatie voor retour van apparatuur; https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

Ook komt er een bevestiging per e-mail jouw kant op! 

Trek je aan de bel bij vragen? 

 

RonvanBun
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Madelon,

 

geen vragen verder, alleen een bedankje voor de snelle hulp en afhandeling 🙂

 

Groetjes,

Ron

RonvanBun
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Madelon,

 

toch nog even een vraag.

Krijg ik nu een doos opgestuurd om de pod terug te sturen of moet ik zelf een of ander doosje vinden?

 

Ik heb er namelijk nog geen mogen ontvangen en het is toch al een paar dagen geleden.

 

Bedankt alvast voor je reactie.

 

Groetjes,

Ron

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De snelste manier om een retourdoos te krijgen is bellen met de klantenservice. Een eigen doos kan en mag uiteraard ook.

Tip: bewaar te allen tijde het bewijs van ter post bezorging. Beter, maak er een foto van.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@RonvanBun Het kan soms een paar dagen duren voordat de retourdoos in de bus zit. In het systeem zie ik een melding op 29 september dat er een retourdoos wordt verzonden. Na deze datum volgde natuurlijk vrijwel direct een weekend. Op basis hiervan zou je de retourdoos ergens in de komende dagen moeten ontvangen. Laten we dan ook nog eventjes afwachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic