Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste Ziggo,
Graag wil ik de wifi pods retourneren / opzeggen.
Ik heb deze destijds, (vorig jaar), gratis toegestuurd gekregen, echter begrijp ik, dat na een jaar een abonnement in gaat.
Daar ik de pods, deels niet gebruik, wil ik ze allebei retourneren
Mvg. Alexius
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Ziggo moderator kan ze uit je abonnement halen, zij komen binnen een paar dagen hier langs.
Bij deze in orde gemaakt @Alexius. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kunt retourneren 🙂
Een Ziggo moderator kan ze uit je abonnement halen, zij komen binnen een paar dagen hier langs.
Inderdaad graag uit het abonnement halen.
Welkom op de Ziggo Community, @Alexius
Logisch dat je de pods wilt opzeggen wanneer je ze niet gebruikt. Zeker wanneer je er nu voor moet gaan betalen.
Ik zeg ze graag voor je op. Wil je jouw postcode en huisnummer in jouw profiel plaatsen?
Ik heb de postcode en huisnummer ingevuld. Graag de opzegging van de WiFi pods verder afhandelen.
Bij deze in orde gemaakt @Alexius. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail. Rond de opzegdatum ontvang je van ons een retourdoos waarin je de SmartWifi pods kunt retourneren 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...