Hallo @Cecilia
Ik wil graag de WiFi Pods opzeggen en terugsturen. Hoe moet ik dat doen en zijn daar speciale dozen voor?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jhvkt
Ik heb de Wifipods voor je opgezegd. Je krijgt een retourdoos thuis gestuurd waarin je ze kunt retourneren.
Per mail volgt nog even een bevestiging.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit topic is reeds vermeld door een mede lid en als je gegevens compleet in het profiel staan,
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
dan komt er een Ziggo medewerker binnen paar dagen het topic in en helpt je verder. Hiervoor hoef je niks te doen, dan alleen de Ziggo medewerker afwachten.
Hi @jhvkt
Ik heb de Wifipods voor je opgezegd. Je krijgt een retourdoos thuis gestuurd waarin je ze kunt retourneren.
Per mail volgt nog even een bevestiging.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.