Goedemiddag,
Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Herman de Visser
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Hermen_de_V helemaal goed, dankje!
Ik regel het voor je. Alle informatie volgt per bevestigende e-mail, die krijg je snel binnen. Dan is alles weer rond!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan de pods opzeggen voor je en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
@HeMaN_de_V welkom op de Ziggo Community!
Ik kan dit voor je regelen hoor. Kan je in je profiel je adres toevoegen? Dan duik ik in het bestand en ga aan de slag!
Om je het zoeken te besparen kan je de postcode en huisnummer invullen in:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Deze info is alleen zichtbaar voor moderators.
Goedemiddag Jacob,
Ik heb mijn adresgegevens ingevoerd.
Bedankt voor de moeite alvast
Groet,
Herman
@Hermen_de_V helemaal goed, dankje!
Ik regel het voor je. Alle informatie volgt per bevestigende e-mail, die krijg je snel binnen. Dan is alles weer rond!
Hallo,
kan ik hier ook mijn TP link Deco M4 opzeggen en retour sturen?
Reden is ik heb het eigenlijk niet nodig!
Groetjes Peter.
Een moderator komt binnenkort hier langs om je verder te helpen. @Dibasta
Oké top!!!
Hi @Dibasta, goedemorgen!
Het is zeker mogelijk om de SmartWifi boosters voor je op te zeggen. Ik zie dat je ze momenteel gratis in bruikleen hebt bij je abonnement. Het opzeggen van de SmartWifi booster zal dus niet voor een verlaging zorgen van de maandelijkse kosten. Ik wilde je dit vooraf wel even laten weten, voordat ik de opzegging doorvoer. Mocht je ze alsnog willen opzeggen, dan hoor ik het graag en maak ik dit in orde.
Goedemorgen Cecillia,
je zegt dat ik ze gratis in bruikleen heb?? Weet u dat wel zeker?? Want volgens mij betaal ik ze wel via mijn ziggo abbo, ik kan er naast zitten hoor, in ieder geval, ben ik ze eigenlijk niet nodig, heeft voor mij geen meerwaarde, krijg en kreeg het ook niet helemaal goed hoor haha.. maar lijkt me maar beter om ze terug te sturen! Maar gratis….. ?
vr groet,
Peter.
@Dibasta Je hebt ze inderdaad gratis in bruikleen, haha! Was dat in dit geval dus een kleine meevaller. Als je de factuur als PDF opent zie je het volgende:
Maar bij deze heb ik ze voor je stopgezet. Een bevestiging volgt nog per e-mail! We ontvangen de SmartWifi boosters graag retour. Hiervoor krijg je dan ook automatisch een retourdoos thuis gestuurd. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂
Oké dan, helemaal goed!! Krijg ik een retour adres?
vr groet,
Peter.
@Dibasta Bij de retourdoos zit een retourlabel inbegrepen! Dus dat komt helemaal in kannen en kruiken. Ook vind je op deze pagina nog wat meer informatie over het retourneren.
Aah oké! Dankjewel!
Vr groet,
Peter.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.