Vraag
Reacties
Oplossing
Herman_de_V
Level 1

Opzeggen Wifi Pods

Goedemiddag,

 

Ik wil graag mijn SmartWifi Pods retourneren en het abonnement op de Pods opzeggen.

 

Met vriendelijke groet,

Herman de Visser

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Hermen_de_V helemaal goed, dankje!

Ik regel het voor je. Alle informatie volgt per bevestigende e-mail, die krijg je snel binnen. Dan is alles weer rond!

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan de pods opzeggen voor je en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@HeMaN_de_V welkom op de Ziggo Community!

Ik kan dit voor je regelen hoor. Kan je in je profiel je adres toevoegen? Dan duik ik in het bestand en ga aan de slag! 

KBX458
Oud Community-lid

Om je het zoeken te besparen kan je de postcode en huisnummer invullen in:

 

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

Deze info is alleen zichtbaar voor moderators.

Herman_de_V
Level 1
Topicstarter

Goedemiddag Jacob,

Ik heb mijn adresgegevens ingevoerd.

Bedankt voor de moeite alvast 

 

Groet,

Herman

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Hermen_de_V helemaal goed, dankje!

Ik regel het voor je. Alle informatie volgt per bevestigende e-mail, die krijg je snel binnen. Dan is alles weer rond!

Dibasta
Level 6

Hallo, 

kan ik hier ook mijn TP link Deco M4 opzeggen en retour sturen? 
Reden is ik heb het eigenlijk niet nodig!

Groetjes Peter.

0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid

Een moderator komt binnenkort hier langs om je verder te helpen. @Dibasta 

0 Kudos
Dibasta
Level 6

Oké top!!!

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Dibasta, goedemorgen!

Het is zeker mogelijk om de SmartWifi boosters voor je op te zeggen. Ik zie dat je ze momenteel gratis in bruikleen hebt bij je abonnement. Het opzeggen van de SmartWifi booster zal dus niet voor een verlaging zorgen van de maandelijkse kosten. Ik wilde je dit vooraf wel even laten weten, voordat ik de opzegging doorvoer. Mocht je ze alsnog willen opzeggen, dan hoor ik het graag en maak ik dit in orde. 

Dibasta
Level 6

Goedemorgen Cecillia,

je zegt dat ik ze gratis in bruikleen heb?? Weet u dat wel zeker?? Want volgens mij betaal ik ze wel via mijn ziggo abbo, ik kan er naast zitten hoor, in ieder geval, ben ik ze eigenlijk niet nodig, heeft voor mij geen meerwaarde, krijg en kreeg het ook niet helemaal goed hoor haha.. maar lijkt me maar beter om ze terug te sturen! Maar gratis….. ?

vr groet,

Peter.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Dibasta Je hebt ze inderdaad gratis in bruikleen, haha! Was dat in dit geval dus een kleine meevaller. Als je de factuur als PDF opent zie je het volgende: 

 

Maar bij deze heb ik ze voor je stopgezet. Een bevestiging volgt nog per e-mail! We ontvangen de SmartWifi boosters graag retour. Hiervoor krijg je dan ook automatisch een retourdoos thuis gestuurd. Ik raad je wel aan om het verzendbewijs even goed te bewaren 🙂 

Dibasta
Level 6

Oké dan, helemaal goed!! Krijg ik een retour adres?

vr groet,

 Peter.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@Dibasta Bij de retourdoos zit een retourlabel inbegrepen! Dus dat komt helemaal in kannen en kruiken. Ook vind je op deze pagina nog wat meer informatie over het retourneren.

0 Kudos
Dibasta
Level 6

Aah oké! Dankjewel!

 

Vr groet,

Peter.

0 Kudos