Vraag
Reacties
Oplossing
liesa93
Level 1

Opzeggen WiFi booster via internet

Ik zou graag mijn abonnement van de WiFi booster via het internet willen opzeggen, maar op Mijn Ziggo kan ik dit niet vinden.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @liesa93
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je ziet niets over het hoofd, aangezien deze mogelijkheid niet in Mijn Ziggo beschikbaar is. Het is dan ook goed dat je hier even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Bij deze heb ik de Wifibooster voor je opgezegd per 4 september 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de Wifibooster naar ons terug te sturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Via Mijn Ziggo kan dit niet.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @liesa93
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Je ziet niets over het hoofd, aangezien deze mogelijkheid niet in Mijn Ziggo beschikbaar is. Het is dan ook goed dat je hier even aan de spreekwoordelijke bel trekt. Bij deze heb ik de Wifibooster voor je opgezegd per 4 september 2021. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je een retourdoos om de Wifibooster naar ons terug te sturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.

liesa93
Level 1
Topicstarter

Super! Dankjewel