1
Vraag
2
Reacties
Jeroen15

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzeggen SmartWifi Pods

Goedenavond, 

 

Ik zou graag mijn Wifi Pods terug willen sturen. 

 

Gr. Jeroen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jeroen15, welkom hier!

Wat jammer dat je jouw abonnement op de SmartWifi Pods wilt opzeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Een bevestiging van de opzegging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos. Hierin kun je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Jeroen15 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Goed dat u laat weten dat u de SmartWifi Pods niet (meer) wenst te gebruiken.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om de opzegging  van uw SmartWifi Pods door te voeren en als dat gebeurd is volgt via e-mail een bevestiging.  Ook zorgt een moderator voor het toesturen van een retourdoos waarin u de SmartWifi Pod(s) kosteloos kunt retourneren. Na verzending moet u het verzendbewijs wel goed te bewaren.

:community_meldingen: Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om u verder te helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Jeroen15, welkom hier!

Wat jammer dat je jouw abonnement op de SmartWifi Pods wilt opzeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Een bevestiging van de opzegging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos. Hierin kun je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic