Goedenavond,
Ik zou graag mijn Wifi Pods terug willen sturen.
Gr. Jeroen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jeroen15, welkom hier!
Wat jammer dat je jouw abonnement op de SmartWifi Pods wilt opzeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Een bevestiging van de opzegging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos. Hierin kun je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @Jeroen15
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Goed dat u laat weten dat u de SmartWifi Pods niet (meer) wenst te gebruiken.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om de opzegging van uw SmartWifi Pods door te voeren en als dat gebeurd is volgt via e-mail een bevestiging. Ook zorgt een moderator voor het toesturen van een retourdoos waarin u de SmartWifi Pod(s) kosteloos kunt retourneren. Na verzending moet u het verzendbewijs wel goed te bewaren.
Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.
Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @Jeroen15, welkom hier!
Wat jammer dat je jouw abonnement op de SmartWifi Pods wilt opzeggen. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt per 28 februari 2023. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Een bevestiging van de opzegging volgt nog per e-mail en rond de opzegdatum ontvang je automatisch een retourdoos. Hierin kun je de SmartWifi Pods kosteloos naar ons retourneren via een Post NL punt. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.