Ik wil mijn smartwifi pods opzeggen, blijkbaar moet dat op deze manier.
Kunnen jullie dit bevestigen en laten weten hoe ik de pods retour kan sturen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Chantal12
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail en uiteraard ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods weer kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt in de komende dagen, na het weekend, langs op dit op te pakken.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen om dit in te kunnen vullen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Chantal12
Ik help je graag bij het opzeggen van de SmartWifi Pods. Bij deze heb ik de opzegging voor je in orde gemaakt. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail en uiteraard ontvang je ook een retourdoos waarin je de SmartWifi Pods weer kunt terugsturen. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.